Fiecare afacere necesită angajarea sectorului de marketing care îl va prezenta cel mai bine pe piață și îi va menține avantajul competitiv. În lumea contemporană, a progresului tehnologic, unde există o multitudine de modalități de a oferi cumpărătorilor un produs sau un serviciu, este important să fie ales mijlocul cel mai adecvat.
Dacă o companie își direcționează resursele spre prezentarea printr-o platformă de comunicare greșită, nu doar că nu va ajunge la publicul țintă și la profit, ci își va pierde și finanțele, timpul, efortul investite. Având în vedere că nimeni nu vrea să piardă, ci dimpotrivă să câștige, aici intervine nevoia de experți care știu să aleagă cu exactitate drumul pe care trebuie să se desfășoare o campanie de marketing. Cererea de experți în acest câmp este actuală și va rămâne așa și în anii următori, fapt confirmat și de cercetările care anticipează o creștere cu 14% a cererii pentru marketing și strategii media.
Tendințele noi necesită și cunoștințe noi, motiv pentru care BA Professional este locul potrivit pentru toți cei are doresc să asimileze rapid competențe concrete și să se perfecționeze în domeniul planificării în strategii de marketing și mass-media.
Ce veți învăța?
Targetarea publicului. Rolul unei strategii de marketing este să găsească drumul spre piața țintă căreia îi va transmite mesajul companiei. Primul pas este stabilirea grupului țintă căruia vreți să-i plasați reclama și de la care așteptați o reacție, o acțiune ulterioară, respectiv un profit. Cursurile din domeniul planificării și segmentării pieței, cercetările de marketing, analiză SWOT și comportament al consumatorilor vă vor oferi posibilitatea să asimilați toate tenicile și metodele de targetare a publicului, deci de a vă stabili cu succes pe poziția de principal factor decizional privind strategia de marketing.
Stabilirea obiectivelor comunicării. Ca să verificați calitatea și succesul muncii voastre, mai întâi trebuie să vă cunoașteți obiectivele. Stabilirea scopului comunicării vă va ajuta să selectați mass-media și tipul de publicitate, iar aspectele pe care ar trebui să le analizați când stabiliți obiectivele, le veți afla la BA Professional prin cursuri interactive din domeniul marketingului, al comunicării corporative și intelectuale, al business-ului online etc.
Alegerea canalului mass-media și monitorizarea efectelor campaniei. După stabilirea publicului țintă și a obiectivelor comunicării, puteți lua decizia legată de mass-media. Dacă veți face publicitate în presă, televiziune, radio, internet – pe rețele sociale, platforme video, site-uri individuale etc., cu posibilitatea de a le combina, este decizia cu care se întâlnesc cel mai des experții în marketing și media. La BA Professional veți mai afla și cum să vă gestionați bugetul, să stabiliți o relație bună cu publicul, să monitorizați efectele campaniei cu ajutorul instrumentelor analitice și să vă corectați participarea în funcție de rezultate.
Planul și programa detaliate sunt AICI.
Cum să aveți succes?
Analizați, apoi luați deciziile. Fiecare strateg de succes își bazează tactica pe fapte bine verificate. Corectitudinea evaluării crește cu cât cunoașteți mai mulți parametri, motiv pentru care la BA Professional, prin obiective create cu precizie și analitic, veți învăța cum să verificați comportamentul cumpărătorilor, al clienților, al concurenței și efectul pe care îl au asupra lor diferite tipuri de mass-media, precum și să trageți concluzii corecte și să fiți pregătiți să creați o campanie de succes.
Fiți întotdeauna la curent cu inovațiile. Un număr semnificativ de companii, cândva de succes au pierdut lupta cu concurența, pentru că în momentul în care internetul a cucerit piața, nu au înțeles importanța participării pe această platformă. Sub influența internetului, s-a schimbat și mass-media tradițională, așadar este nevoie să schimbăm publicitatea la TV, radio și în presă.
BA Professional vă învață cum să faceți alegerile potrivite pe piața actuală, dar și cum să anticipați apariția noilor tendințe în afaceri pe care le veți folosi spre propriul avantaj. Programul Marketing and Media Strategist a fost creat în acord cele mai noi principii de afaceri și vă oferă educația de care aveți nevoie repede și eficient.
Expertul secolulului XXI
Aproximativ 80% dintre corporații folosesc rețele sociale și dețin o formă de prezentare online. Acest procent ne arată că viitori experți în marketing au multă treabă, dar când adăugăm aici posibilitățile de a face publicitate prin alte medii de comunicare, nici nu e de mirare că cererea pentru aceste cunoștințe este în creștere.
Experții în marketing văd viitorul publicității pe internet, motiv pentru care la BA Professional se pune un accent special pe asimilarea cunoștințelor din domeniul IT.
Învățați tehnicile SEO; analitica web, regulile e-business-ului și toate celelalte instrumente care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți cariera și să vă angajați pe poziția foarte bine plătită de Marketing and Media Strategist
Unde vă puteți angaja?
Având în vedere multitudinea tipurilor de mass-media și a modalităților în care se poate face publicitate, și, în plus, nevoia oricărei afaceri de a a-și face publicitate, e de la sine înțeles că experții în marketing și mass-media nu vor avea probleme să-și găsească un job.
În termen de 6 luni, la BA Professional veți dobândi competențele de planificare și creare a campaniilor publicitare, veți putea să vă angajați sau să avansați pe unul din următoarele posturi:
- departamentul de marketing al agențiilor de advertising
- sectorul de marketing al unor companii cu diferite domenii de activitate: sport, modă, industria filmului, instituții de stat, editură, activitate meșteșugărească etc.
- agenții de consultanță
Ca persoană ale cărei decizii influențează în mod direct profitul companiei sau al clientului pentru care lucrează, Marketing and Media Strategist face parte din pozițiile foarte bine plătite. Salariile fixe ale acestor experți depind de organizația în care lucrează, dar încep și de la câteva mii de euro, cu posibilitatea de a primi bonusuri suplimentare pentru campanii realizată foarte bine sau pentru depășirea obiectivelor stabilite.