Advertising Marketing and Media Strategist |
Numărul de ore |
Obligatoriu / Opţional |
Advertising » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Advertising-ul reprezintă modul de comunicare cu piața în așa fel încât conștiința consumatorilor să fie influențată pentru a alege un anumit produs sau serviciu, precum și pentru a câștiga cumpărători loiali. În curs vom discuta despre procesul de creare a campaniilor publicitare și a modalităților moderne de comunicare cu grupul țintă, despre eficacitatea reclamelor, despre agențiile de advertising și etica în publicitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a prezenta cursanților aplicarea practică a publicității și importanța ei în afacerile moderne, respectiv pregătirea cursanților pentru realizarea activității de advertising în organizație – identificarea nevoilor utilizatorilor finali și publicitatea pentru satisfacerea nevoilor.
|
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Branding » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: La curs, participanții se vor familiariza cu următoarele teme – publicitate, strategii promoționale, crearea unui brand. Conform definiției The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj de vânzare direcționat către adevărații potențiali cumpărători de produse și servicii la cel mai mic preț posibil”. Strategiile promoționale se bazează pe un set de diverse activități de comunicare cu ajutorul cărora organizația, folosindu-se de diferite mass-media, de capacitatea de persuasiune personală sau generală, se străduiește să-și promoveze produsul/serviciul, pentru a obține o anumită cerere pentru acestea. Crearea unui brand este un proces de creație lung și solicitant. Deținătorii de branduri trebuie să se ocupe în permanență de menținerea calității și de valorile propriului brand. Aceștia trebuie să respecte întotdeauna gustul consumatorilor, dar trebuie să se și dezvolte devenind astfel atractivi chiar și în mediul care este într-o permanentă schimbare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu noțiunea de publicitate și strategiile de promovare. De asemenea, cursanții se vor pregăti să recunoască rolul și conceptul de brand, precum și să se familiarizeze cu gestionarea și poziționarea unui brand.
|
Digital Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs vom discuta despre istoria advertisingului digital, despre social media advertising, ce reprezintă, cine participă la el și ce tipuri de digital advertising există. Veți învăța ce tehnologii se folosesc, precum și modurile în care puteți targeta online grupul țintă. Vom prezenta principalele diferențe dintre SEO și SEM, precum și crearea treptată a unei campanii de Facebook, utilizarea analiticii Google și metode similare. De asemenea, va fi abordat video și mobile advertising, precum și una dintre cele mai interesante și de perspectivă teme de advertising, Programmatic & RTB.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele și cu dezvoltarea advertisingului digital, aflarea tehnologiilor care se folosesc și unde se stochează și cum se plasează reclamele pe internet.
|
Digital marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde următoarele domenii: internet marketing, internet marketing strategic și cercetare pe internet. Se accentuează în mod deosebit diferența dintre marketingul offline și online, importanța imaginii și a identității pe internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile și activitățile utilizatorilor pe internet. Pe lângă aceasta, cursul analizează spațiul cibernetic intern și providing-ul, relația dintre educație și internet, marketingul direct și vânzarea online, precum și produsele și serviciile convenabile pentru vânzarea online, cu accent deosebit pe principiile de înființare a unui site care se ocupă cu vânzarea și activitățile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului: Scopul cursului este asimilarea teoriei de bază a internet marketingului, apoi pregătirea cursanților în marketingul direct și vânzarea online, precum și prezentarea caracteristicilor utilizatorilor de internet. Cursul prezintă problema digital marketingului prin analizarea tehnicilor și a strategiilor reprezentative care se aplică în condiții moderne și creează un cadru conceptual bun pentru studiul lor în continuare.
|
E - commerce Basics » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul E-commerce Basics descrie procesul de definire, creare și funcționare a unui magazin online cu vânzarea cu amănuntul sau angro. Accentul se pune pe observarea diferențelor funcționale și efective dintre comerțul clasic și cel online.
Scopul cursului: Pregătirea cursanților pentru taskul de a crea un site de comerț online, pentru înțelegerea caracteristicilor tehnice necesare comerțului online care permit crearea unui magazin online de calitate, precum și explicarea proceselor și taskurilor zilnice din e-comerțul online.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
Tehnici eficiente de luare a deciziilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța procesul decizional, tipurile de decizii, factorii care influențează o decizie, tipurile celor care iau decizia pe baza atitudinii față de risc. Veți cunoaște abordările procesului decizional individual și de grup luând decizii raționale, precum și procesul situațional de luare a deciziei.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să luați corect și la momentul potrivit decizii bine gândite care vă pot aduce la obiectivul meritat. Luarea deciziilor bune este cea mai bună competență pentru o carieră de succes.
|
English language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Comunicare interculturală » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Odată cu creşterea numărului de corporaţii multinaţionale, abilităţile de comunicare interculturală devin o premisă a succesului în afaceri. În timpul acestui curs vă veţi familiariza cu abilităţile de comunicare, cu definiţia comunicării interculturale, cu principiile şi dimensiunile acesteia, precum şi cu noţiunea de şoc cultural.
Scopul cursului: Pentru a avea succes, marile corporaţii multinaţionale investesc sume mari în educarea şi trainingul angajaţilor în aria comunicării interculturale. Obiectivul acestui curs este familiarizarea cu diferite moduri de comunicare, înţelegerea şi acceptarea diferenţelor culturale, care sunt adesea cauza rezultatelor proaste în afaceri, şi învăţarea metodelor eficiente de îmbunătăţire a competenţelor de comunicare.
|
Responsabilitatea corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Interesul crescut pentru responsabilitate socială a apărut în urma conștientizării tot mai mari a problemelor de etică și de poluare a mediului înconjurător. Probleme precum poluarea mediului, tratarea nepotrivită a angajaților, producția proastă și instabilitatea poziției sunt probleme zilnice în mass-media. Multe state au dezvoltat reglementări de stat referitoare la aceste probleme, dar există și standarde și legi valabile la nivel internațional. De aceea, tot mai mulți investitori și manageri încep să țină cont de responsabilitatea socială. Pe de altă parte, consumatorii sunt sensibili la performanțele companiei în câmpul responsabilității sociale, în special când vine vorba de companiile de la care se cumpără bunuri sau servicii. Acest trend a adus o presiune asupra companiilor, cerându-le să funcționeze după strategii economice, sociale și ecologice legale.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este orientarea cursanților spre cele mai bune modalități de soluționare a problemelor în legătură cu responsabilitatea socială. Prin exemple practice vor fi prezentate trendurile globale și naționale în acest domeniu. Veți învăța cum să vă promovați compania în care lucrați ca una responsabilă social, fără să cheltuiți milioane.
|
Comunicarea corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de comunicare corporativă, elementele comunicării corporative, precum și comunicarea internă și externă în cadrul unei companii.
Scopul cursului: Principalul scop al cursului este familiarizarea cursanților cu importanța noțiunilor de comunicare corporativă, cu modalitățile de construire a identității corporative, a imaginii și reputației, precum și cu procesele de comunicare a companiei cu stakeholderii ei interni și externi.
|
Identitatea corporativă » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Identitatea corporativă, imaginea și reputația reprezintă valorile de bază ale relațiilor cu publicul. Prin planificarea și formarea lucrurilor se creează o bază a relațiilor de calitate cu publicul vizat. Cursul abordează identitatea corporativă, imaginea și reputația ca elemente-cheie și diferite manifestări ale comunicării corporative cu scopul unei poziționări publice corespunzătoare a organizației.
Scopul cursului: La acest curs veți învăța cum se folosește comunicarea corporativă ca instrument de management cu ajutorul căruia toate formele interne și externe de comunicare sunt armonizate pentru formarea bazelor adecvate pentru relațiile dintre organizație și publicul ei țintă, cu scopul de a crește succesul rezultatelor de afaceri. Veți dobândi și cunoștințe și competențe astfel încât prin identitatea și comunicarea corporativă să construiți imaginea și reputația organizației, asigurând astfel poziționarea competitivă a acesteia.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață.. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
Planificarea de marketing » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Cercetările și sistemele informaționale de marketing » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului sunt abordate întrebările cheie referitoare la cercetarea pieţei, importanţa cercetării, definirea problemelor şi a scopurilor cercetării. Sunt abordate metodele de colectare a datelor, analiza şi rapoartele în legătură cu rezultatele cercetării. În cadrul cursului se studiază sistemul informaţional de marketing (MIS/Marketing Information System), precum şi baza informaţională pentru luarea deciziilor în diferite domenii de management al marketingului.
Scopul cursului: Scopul de bază al acestui curs este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea şi cu obiectivele cercetărilor de marketing şi cu aplicabilitatea lor. Scopul cursului este prezentarea sistemului informaţional de marketing, ca sistem de cercetare a pieţei, sistem de raportare internă şi sistem de raportare în marketing, dar şi ca sistem de marketing analitic.
|
German language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană A1
Descrierea cursului: Cursul Limba germană A1 este conceput pentru a permite participanților la cursul de limba germană nivelul A1 să stăpânească rapid abilitățile lingvistice de bază - citire, înțelegere, vorbire și scriere - în cel mai simplu mod. Cursul este împărțit în 6 module, care vă vor familiariza cu subiectul cursului, care este elaborat în treizeci de lecții care abordează separat vocabularul, gramatica, ortografia, construirea de propoziții, rezolvarea de teste, ascultarea, exerciții prin texte și dialoguri interesante și utile.
Scopul cursului: După rezolvarea cu succes a taskurilor de la cursul A1, participanții vor fi pregătiți pentru următorul nivel de învățare a limbii germane, A2.
Limba germană A2
Descrierea cursului: După asimilarea nivelului de începători de limbă germană (A1), cursantul are posibilitatea de a trece la nivelul A2. Cursul de limba germană pentru nivelul A2 este conceput astfel încât să dobândiți cunoștințele necesare de gramatică, care sunt destinate acestei faze a învățării limbilor străine, pentru a vă extinde vocabularul necesar comunicării de zi cu zi, precum și pentru a vă putea exprima opinia despre temele sociale cotidiene, cum ar fi călătoriile, vremea, ecologia etc.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
|
German language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – B1
Descrierea cursului: Cursul a fost conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B1.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
Limba germană – B2
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B2 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B2. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care le sunt familiare tinerilor: facultate, angajare, socializare, timp liber etc., dar și texte care țin în primul rând de cultura și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin muzica populară (în materiale suplimentare) și versurile melodiilor oferite în lecții.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) - B2 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
German language 3 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – C1
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții la curs pentru promovarea certificatului de limbă C1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare C1. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care sunt apropiate tinerilor: zilele studenților, angajarea, socializarea, timpul liber etc. De asemenea, conține texte legate de cultura germană și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin cultura populară (în materiale suplimentare) și texte din cele mai actuale articole de ziar, oferite în cadrul lecțiilor.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) – C1 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
Media Planning » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs se va discuta despre planificarea media, elemente-cheie din planificarea media, analizele care trebuie aplicate, modalitatea de determinare și de targetare a grupului țintă. Pe lângă asta, se va discuta despre media tradițională și digitală și despre avantajele și dezavantajele care pot influența alegerea mass-mediei. Sunt prezentați indicatori-cheie folosiți pentru planificarea media.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursantului cu elemente-cheie ale planificării media, precum și cu caracteristicile media cheie și cu indicatorii folosiți la planificarea media, pentru a putea formula planul media într-un mod eficient.
|
Media Buying » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Acest curs reprezintă unul dintre cele mai frecvent folosite moduri de creștere a recunoașterii, respectiv creșterea vânzării produsului sau a serviciului. Deși acest mod de publicitate este mai scump pentru clienți comparativ cu unele grupuri, acesta prezintă, fără dubii, un aspect important al activității fiecărei companii care nu doar că vrea să-și vândă produsul, ci și să-și consolideze semnificativ poziția pe piață. La curs se va explica cum să se ajungă eficient la un număr cât mai mare de membri ai grupului țintă identificat și să se atingă obiectivele. De asemenea, se va discuta despre comunicarea dintre cei mai importanți trei participanți la achiziționarea spațiului de publicitate: clienți – agenții-mass-media, precum și despre fazele privind realizarea cumpărării spațiului din mass-media.
Scopul cursului: Scopul cursului este prezentarea importanței alegerii mass-mediei potrivite, identificarea și analiza grupului țintă, cunoașterea mass-mediei, a potențialului acesteia, precum și reclamele competiției clientului. De asemenea, cursanților le va fi prezentată posibilitatea de a monitoriza reușitele și efectele obținute cu o anumită formă de publicitate, dar în scopul reacționării la momentul potrivit, dacă apare nevoia în acest sens. De asemenea, se va discuta despre principiile care trebuie respectate la ocuparea spațiului mass-media, dar care se referă la transparența și credibilitatea datelor.
|
Marketing internațional » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Marketing internațional vorbește despre realizarea activităților de marketing în afara unei țări, pe una sau mai multe piețe din străinătate. La începutul cursului, vom explica în detaliu noțiunea de marketing internațional, dar și principalele diferențe dintre marketingul internațional și național, având în vedere că cele două noțiuni sunt observate de multe ori ca sinonime.
Scopul cursului: Scopul cursului Marketing internațional este de a oferi participanților o mai bună înțelegere a activităților de marketing în afara țării, adică pe piețele externe. Se tinde către separarea noțiunilor de marketing internațional și global și evidențierea principalelor diferențe dintre cele două noțiuni. Scopul cursului este ca participanții să învețe cum să aleagă piața corespunzătoare unde se va extinde afacerea, precum și care sunt criteriile care se vor analiza pe aceasta.
|
Relațiile cu media » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Relaţiile cu mass-media reprezintă setul de activităţi din cadrul relaţiilor publice, prin care, în mod planificat, organizat şi continuu, se stabilesc şi se menţin relaţiile benefice între organizaţii şi reprezentanţii presei. Relaţiile cu mass-media reprezintă una dintre cele mai semnificative sarcini ale relaţiilor publice şi una dintre cele mai frecvente şi mai răspândite forme ale practicii relaţiilor publice. În cadrul cursului se învaţă crearea unui plan special de comunicare, adaptat presei care, datorită puterii şi a influenţei sale, reprezintă cel mai important public ţintă al organizaţiei. De asemenea, cursul ne va învăţa şi cum ne putem folosi de mass-media pentru a influenţa publicul larg, dar şi anumiţi reprezentanţi ai unui public ţintă specific al organizaţiei.
Scopul cursului: Cursanţii vor învăţa cum se formează publicitatea pozitivă, ca formă specifică de comunicare cu publicul ţintă al unei organizaţii. De asemenea, cursanţii vor învăţa cum să atragă simpatiile jurnaliştilor şi cum să stabilească relaţii specifice de parteneriat între organizaţie şi mass-media, care vor intermedia în modul dorit în comunicarea dintre organizaţie şi restul publicului ţintă.
|
Online Media Management » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Având în vedere numărul mare de tipuri de mass-media și caracteristicile lor, este foarte important de știut cum se poate interpreta unicitatea și justificarea ofertei promoționale a unei mass-media online, precum și modalitățile de măsurare a efectelor obținute de această mass-media, precum și interpretarea acestor efecte în rapoartele care ar trebui să fie inteligibile acestui management.
Scopul cursului: Participanții vor obține cunoștințe concrete și competențe privind modalitățile de înțelegere și de creare a diverselor caracteristici ale mass-mediei online care se folosesc la crearea ofertelor mass-media și în raportarea la efectele promoționale ale mass-mediei.
|
Relaţii publice online » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs conţine cunoştinţele necesare pentru managementul reputaţiei în mediul online, familiarizarea cu modurile de stabilire şi menţinere a unei comunicări de afaceri calitative pe Internet, precum şi cu tehnicile de măsurare a diferitelor tipuri de activităţi online legate de PR. Cursul arată modalităţile de prezentare a unei companii în mediul online şi aplicarea unei strategii de succes în comunicarea online.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să prezentaţi, în cel mai bun mod, un brand, o organizaţie sau un individ pe Internet, să învăţaţi tehnici care contribuie la creşterea reputaţiei pozitive în mediul online şi strategii care vor populariza brandul, organizaţia sau individul în modul dorit de dumneavoastră.
|
Bazele marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Bazele managementului » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi face cunoştinţă cu noţiunile de bază din domeniul managementului, conducerii şi controlului, precum şi cu principiile de bază ale muncii depuse de un manager într-o afacere contemporană.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a obţine cunoştinţe noi din domeniul managementului şi al organizării afacerilor, pentru a putea să înţelegeţi mai bine rolul şi mediul de lucru al unui manager, putând astfel să realizaţi afaceri de succes, mai rapid şi mai eficient.
|
Bazele relațiilor publice si promovarea » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul reprezintă o abordare gândită și planificată a definirii generale a activității relațiilor cu publicul la construirea identității, a imaginii și reputației organizației. În acest curs sunt descrise și modalitățile în care se creează reputația și se dezvoltă relațiile cu mediul intern și extern. Prin exemple bune din practică sunt prezentate toate activitățile managerului PR în scopul comunicării cu publicul țintă și al influențării atitudinilor acestuia în cadrul organizației.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și competențelor necesare pentru definirea, implementarea și evaluarea strategiilor și a tacticilor relațiilor cu publicul, precum și asimilarea cunoștințelor teoretice și practice pentru îndeplinirea funcției de relații cu publicul în organizație. Se pune accentul pe exemple și exerciții practice, dar este destinat în primul rând celor care se află la începutul carierei în relațiile cu publicul sau vor să concureze pentru joburi în acest domeniu. Cursul este gândit în așa fel încât să anticipeze și piedicile pe care le aduce jobul de manager PR și să pregătească cursanții să le rezolve în cel mai bun mod posibil.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieței este procesul de clasificare a consumatorilor care au cereri similare și caracteristici de comportament în achiziție în segmente de piață mai mici. La curs se analizează noțiunea de piață, segmentare și alegerea pieței țintă. Cursanții se familiarizează cu poziționarea produselor și cu strategiile de poziționare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu segmentarea ca proces de împărțire a pieței. Scopul este abordarea segmentării ca bază pentru cercetarea continuă de marketing, precum și poziționarea produselor.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs vă va prezenta noțiunea de carieră, precum și diferența dintre job și carieră. Vom defini elementele unui CV, a unei scrisori de intenție și de recomandare. Vă vom prezenta un șir de sfaturi utile pentru pregătirea și prezentarea la interviu pentru angajare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă conștientiza în ce privește importanța carierei și a elementelor din acest proces pentru a vă ajuta la crearea unei cariere de afaceri de succes. Indiferent că sunteți la începutul carierei, că doriți să avansați sau să vă reorientați, acest curs vă va ajuta să dobândiți toate resursele necesare în acest sens.
|
Comportamentul consumatorului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul prezintă bazele comportamentului atât al consumatorilor finali, cât și al organizațiilor aflate pe piață cu rol de consumatori. Se prezintă nevoile, motivele și factorii comportamentului consumatorilor, indiferent că este vorba de consumatori finali sau organizaționali. De asemenea, cursanții se vor familiariza și cu procesul și cu fazele de luare a deciziei privind achiziția.
Scopul cursului: Scopul principal al cursului este înțelegerea noțiunii de comportament al consumatorilor, atât pe piața finală, cât și pe cea de afaceri. Descrierea și înțelegerea nevoilor, motivelor și factorilor care influențează comportamentul consumatorilor. Înțelegerea procesului de luare a deciziei privind achiziționarea și comportamentul consumatorilor după achiziție.
|
Marketing promoțional » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Promoția ocupă un loc important în marketing și este unul din cele patru instrumente de bază pentru marketing. Cursul Marketing promoțional explică noțiunea de comunicare de marketing și promovare și familiarizează cursanții cu strategiile în planificarea comunicării de marketing, precum și cu formele de promovare folosite cel mai des în practică. Propaganda economică, îmbunătățirea vânzării, relațiile publice, marketingul direct și vânzare personală sunt tratate mai detaliat, deoarece acestea reprezintă cele mai importante forme de promovare din prezent.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu procesul complet de planificare a comunicării de marketing în organizație și cu efectele promovării bine concepute și implementate. Conținutul cursului le va permite cursanților să învețe independent, într-un mediu de afaceri real, să recunoască formele de promovare care se potrivesc cel mai bine proiectului de promovare în care sunt angajați și, în acord cu asta, să creeze un mix de comunicare promoțională specific.
|
Stilul și marketingul personal » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs vă veți familiariza cu styling-ul corporativ și personal. Veți învăța cum să vă adaptați imaginea la propria personalitate și cum să creați o imagine care evidențiază una sau mai multe caracteristici dezirabile. Vă veți familiariza cu principiile universale și cu mesajele nonverbale emise în viața și munca de zi cu zi.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța cum să construiți o relație de parteneriat cu clienții, cum să măriți loialitatea și satisfacția acestora, crescând astfel profitabilitatea propriei companii. Scopul cursului este de a percepe mai conștient stilul propriu, de a ști cât de importantă este adaptarea stilului de personalitate și cum influențează acest lucru mesajele trimise. Marketingul personal depinde cel mai mult de voi. Scopul cursului este de a avea succes în acest sens, cea ce vă va ajuta să lucrați mai bine.
|
Marketing strategic » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Analiza SWOT » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului se studiază noţiunea de analiză SWOT, ca metodă de planificare a marketingului. Cursanţii se familiarizează cu analiza mediului intern şi extern, precum şi cu strategiile de analiză SWOT. Aplicarea analizei SWOT în afaceri este studiată prin intermediul unor exemple practice.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea de analiză SWOT. Aplicând analiza pe produsele şi serviciile companiei, se deschide calea pentru analiza situaţiei curente a companiei pe piaţă, precum şi a resurselor companiei, aşa-numita analiză situaţională. Analiza SWOT reprezintă metoda ce asigură definirea în totalitate a afacerii, în cadrul celor mai influenţi factori.
|
Tehnici de marketing în scopul promovării vânzării » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul prezintă tehnicile de marketing care îmbunătățesc vânzarea. Unele dintre tehnicile de îmbunătățire a vânzării care se abordează prin exemple din practică sunt: mostre gratuite, cupoane, jocuri cu premii, pachete bonus, reducerea prețului, premii, prezentări, sponsorizare, participare la târguri și stimularea dealerului. Cursanții se vor familiariza și cu opțiuni strategice de îmbunătățire a vânzării.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este familiarizarea cursanților cu tehnici de bază de marketing folosite pentru îmbunătățirea vânzării.
|
Managementul Marketingului » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul se ocupă cu gestionarea marketingului și rolurile sale în mediul de afaceri modern. Se pune accent pe cele mai bune exemple din practică, instrumente și modele care permit stabilirea unui sistem de marketing eficient, precum și gestionarea sa. Cum se creează o strategie de marketing și cum se aplică controlul ei, cum se face cel mai bun mix de marketing… sunt doar unele dintre elementele gestionării profesionale a marketingului cu care vă veți familiariza în acest curs.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru preluarea poziției de lider în câmpul de marketing, asimilarea tehnicilor și metodelor de lucru care oferă o implementare de calitate a planului de marketing.
|
Gestionarea aşteptărilor şi nevoilor stakeholderilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de management al aşteptărilor şi al nevoilor stakeholder-ilor permite cursantului familiarizarea cu noţiunea de stakeholder, cu tipologia stakeholder-ilor, cu importanţa gestionării aşteptărilor şi a nevoilor acestora, precum şi cu metodele şi tehnicile care se aplică în acest domeniu.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să permită cursanţilor să fie capabili să influenţeze în totalitate afacerile organizaţiei, prin identificarea eficientă a stakeholder-ilor cheie şi prin satisfacerea intereselor acestora.
|
Managementul eficient al şedinţelor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Întâlnirile de afaceri reprezintă o parte foarte importantă a vieții de afaceri. Gestionarea proastă a întâlnirilor de afaceri poate avea efecte adverse în ce privește întregul succes al organizației și poate influența negativ gestionarea timpului și gradul de organizare, relațiile interumane și, la final, luarea deciziilor de afaceri. Reuniunile de succes influențează eficiența și eficacitatea organizației reducând simultan timpul petrecut la acestea. De câte ori nu vi s-a întâmplat să stați ore în șir într-un scaun neconfortabil la o reuniune, fără să aveți de fapt nicio idee despre ce este vorba de fapt? La curs se abordează scopul, tipurile și tehnicile de conducere a unei întâlniri. Cursanții vor învăța despre pregătirea unei întâlniri, planificarea și organizarea întâlnirilor, precum și despre coordonarea întâlnirilor, rolul și sarcinile coordonatorului întâlnirii. De asemenea, și încheierea întâlnirilor și ce se face după întâlnire. La curs, participanții vor asimila abilitatea de a coordona și de a gestiona cu succes întâlnirile de afaceri.
Scopul cursului: Fără întâlniri de afaceri conduse eficient, acestea nu pot fi bine gestionate. Întâlnirile sunt importante pentru soluționarea problemelor și pentru luarea deciziilor. Prin asimilarea unor tehnici de planificare, organizarea și coordonarea întâlnirilor, se pot mări semnificativ eficiența, creativitatea și satisfacția participanților. Scopul de bază al cursului este de a învăța participanții să facă întâlnirile mai scurte, mai productive și mai eficiente. Cursanții vor primi instrucțiuni pentru o pregătire și structurare bună a întâlnirii, precum și participarea activă în munca tuturor celor prezenți. După curs, participanții vor avea o perspectivă completă a elementelor obligatorii privind fiecare întâlnire.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare.
|
Web Analytics Fundamentals » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Analitica web pe internet presupune crearea de statistici bazate pe diferiți parametri. La curs veți învăța bazele analiticii web, ce vă spun datele, ce instrumente aveți la dispoziție, cum să transformați datele obținute de analitică în pași concreți care vor duce la îmbunătățirea analiticii.
Scopul cursului: Participând la curs veți avea posibilitatea să folosiți instrumentele analiticii, să interpretați datele statistice și cu ajutorul numerelor exacte de vizualizări, clicuri și accesări, să vă organizați eficient afacerea pe internet.
|
Internet Consumer Behaviour » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, participanții vor dezvolta abilitatea de a înțelege comportamentul și nevoile utilizatorilor pe internet, esențiale pentru succesul în orice afacere și marketing. Cursanții vor învăța ce îi influențează cel mai mult pe vizitatori, ce îi atrage sau ce nu le place, cum și când interacționează și cum iau decizii.
Scopul cursului: Înțelegerea aprofundată a proceselor care se desfășoară atunci când accesăm site-urile și a modului de luare a deciziei de achiziționare reprezintă unul din obiectivele cursului. Vrem să învățați diferența dintre luarea deciziei în mod rațional, emoțional, impulsiv și atent. Deși comportamentul utilizatorului de internet este imposibil de anticipat în totalitate, cercetările moderne au obținut informații valoroase despre procesele de luare a deciziilor, înțelegând nevoile, dorințele și acțiunile utilizatorilor.
|
Managementul relaţiilor cu clienţii » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul explică relația dintre furnizori, tehnologie și clienți care împreună creează o bază pentru oferirea asistenței pentru clienți și e-business. Relațiile cu clienții reprezintă o valoare suplimentară a afacerilor din zilele noastre. La curs veți alege instrumentul potrivit pentru afacerea voastră pentru a asigura progresul și creșterea, menținând în același timp un grad ridicat de satisfacție a nevoilor clienților.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să construiți o relație de parteneriat cu clienții, să creșteți loialitatea și satisfacția clienților, obținând astfel o profitabilitate crescută a companiei proprii. Scopul este să îmbunătățiți rezultatul vânzării prin segmentarea și profilarea clienților, planificarea și efectuarea acțiunilor de marketing de succes pentru anumite grupuri de clienți și dezvoltarea abordărilor noi de vânzare.
|
Activități de marketing integrat » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Activităţile integrate de marketing reprezintă cel mai modern set de tehnici de marketing, pe care se pune accentul cu ocazia formării elementelor mixului şi planului de promovare. Prin noţiunea de comunicare integrată de marketing, se subînţelege combinarea şi coordonarea comunicării de marketing pe care o are la dispoziţie compania, având ca scop transmitarea unui mesaj clar, coerent, convingător şi competitiv către auditorul ţintă, în legătură cu compania şi oferta ei.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este să înveţe cursanţii de ce este necesar managementul activităţilor integrate de afaceri, în scopul stabilirii unor relaţii cu publicul ţintă, relaţii care se bazează pe loialitate şi încredere. De asemenea, scopul cursului este dobândirea competenţelor necesare pentru o poziţionare permanentă şi stabilă a produselor/serviciilor şi a organizaţiei sau a instituţiei în conştiinţa publicului ţintă.
|
Social Media Fundamentals » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Social media se ocupă de rețelele sociale și modalitățile de a face publicitate pe ele, dar și de efectele acesteia. Rețelele sociale sunt comunități online gratuite prin intermediul cărora membrii lor pot comunica reciproc și pot face schimb de anumite conținuturi. Cursul Social media vă va explica importanța rețelelor sociale și a blogurilor pentru succesul companiei și promovarea brandului. Odată cu dezvoltarea dispozitivelor mobile inteligente și cu disponibilitatea crescândă a internetului, rețelele sociale au devenit și mai importante. Spre deosebire de alte forme de comunicare, rețelele sociale permit comunicarea bidirecțională cu utilizatorii, iar rezultatele activităților promoționale sunt mult mai clare.
Scopul cursului: Prin intermediul cursului Social media veți afla mai multe despre rețelele sociale și despre rolul lor în campaniile de marketing, precum și despre avantajele și dezavantajele publicității pe Facebook și pe alte rețele. Deși rețelele sociale, în mod incontestabil, au un impact foarte puternic și aduc numeroase beneficii companiilor, această formă de publicitate poate avea și părți mai puțin bune. Utilizatorii rețelelor sociale le văd ca pe o ocazie ideală de a-și exprima nemulțumirea (poate chiar mai mult decât satisfacția), iar părerea lor, sub formă de comentariu, poate fi văzută de mulți utilizatori într-un timp foarte scurt.
|
Advertising Campaign Optimisation and Media Mix » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul în care se abordează tematica campaniilor de advertising se poate prezenta ca și curs în care modulele sunt organizate după ideea de a explica locurile-cheie în planificare, organizare și raportarea finală despre campaniile digitale de advertising. În acest curs va fi prezentată introducerea în campanii digitale, va fi explicat ce reprezintă, cum se distribuie, care sunt elementele și activitățile unei campanii, pe baza cărora vor fi prezentate exemple concrete.
Aceasta este, în același timp, și partea introductivă, care vă va ajuta să cunoașteți locurile importante ale planificării în campania de advertising. Apoi, urmează partea dedicată organizării, unde va fi explicat ce reprezintă multi-channel și cross-channel, dar se va discuta și despre campanii omni-channel, precum și care este diferența dintre acestea. Pe lângă asta, vom prezenta și exemple concrete pentru fiecare abordare. În ultima lecție vor fi prezentate exemple și modalități diferite de măsurare a rezultatelor folosind diferite abordări.
În acest sens, trebuie menționat că instrumentele Google Analytics și Facebook Analytics sunt deosebit de importante în fiecare campanie de advertising. Având în vedere că nicio campanie digitală de advertising nu poate exista fără utilizarea instrumentelor Google Analytics și Facebook Ads Manager, în ultima lecție se va discuta despre deschiderea unui cont pentru aceste instrumente, organizarea lor, precum și cele mai importante funcții ale lor în industria digitală de advertising, fără de care nu se pot organiza și nici optimiza campaniile.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a le prezenta cursanților semnificația și organizarea campaniilor digitale, dar și de a prezenta termene și elemente care trebuie știute pentru crearea unei campanii de succes, care trebuie să fie de efect și recunoscută de către consumatori. De asemenea, cursanții se vor familiariza cu diferite abordări în distribuirea campaniilor. Unul dintre obiectivele cursului este de a oferi cunoștințe despre complexitatea organizării campaniilor digitale, dar și de a oferi o poziție pentru crearea și plasarea acestora. Datorită acestui curs, veți avea ocazia să învățați toate modalitățile de măsurare, afișare și urmărire a rezultatelor posibile în campaniile digitale, pentru a actualiza sau optimiza constant campaniile.
|
KPI in IMC » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului:Pentru poziționarea strategică a marketingului și comunicării în companii este foarte importantă definirea și monitorizarea indicatorilor de succes ai activităților de promovare prin toate canalele de comunicare - și cele clasice, și cele online.
Scopul cursului: Acest curs oferă cunoștințe concrete din domeniul definirii și monitorizării parametrilor de succes ai activităților de promovare prin toate canalele de comunicare folosite de companie în activitatea sa.
|
Integrating Digital Media and Marketing Channels » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Veți afla totul despre strategiile Mono, Multi, Cross și Omni channel pe care companiile le folosesc cel mai des ca să comunice cu consumatorii, dar și despre alte forme de promovare și îmbunătățire a vânzărilor. În curs se va discuta și despre SCV, adică Single Customer View - un sistem special care adună informații cheie despre consumatorii unui brand sau ai unei companii, totul pentru a crea o experiență cât mai plăcută pentru consumatori, precum și pentru creșterea vânzărilor și a profitului.
Scopul cursului: Scopul cursului este înțelegerea diferitelor strategii care se pot aplica în practică. După finalizarea acestui curs, cursanții vor ști să facă diferența dintre Mono, Multi, Cross și Omni channel, precum și să recunoască și să stabilească care dintre strategiile menționate corespunde cel mai bine unei companii date și modului ei de funcționare. Pe lângă aceasta, trebuie să înțeleagă și importanța aplicării SCV-ului și toate beneficiile pe care le poate aduce companiilor, precum și să cunoască datele pe care trebuie să le conțină și care sunt acestea.
|
Email Marketing & Automation » |
9 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cum se poate folosi e-mailul în scopuri promoționale, cât este de important, în ce domenii se poate aplica, unde are mai mult succes și cum trebuie să arate un e-mail promoțional, sunt temele acestui curs. Vor fi abordate cele mai importante trei etape din această ramură de marketing – modalități de colectare a datelor necesare pentru stabilirea contactului prin e-mail, crearea e-mailurilor și analizarea campaniilor efectuate.
Scopul cursului: Scopul cursului: Scopul acestui curs este acela de a demonstra cursanților importanța marketingului prin e-mail, precum și aplicarea sa, avantajele și beneficiile pe care le oferă. Scopul este să învățăm modalitățile de colectare a datelor, cum să creăm singuri un e-mail promoțional, dar și cum să dobândim abilități de analiză a acestei campanii și să vedem rezultatele ei. Pe lângă aceasta, scopul cursului este și familiarizarea cursanților cu instrumentele disponibile în vederea automatizării trimiterii e-mailurilor.
|