Event Manager |
Numărul de ore |
Obligatoriu/Opţional |
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Digital Marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde următoarele domenii: internet marketing, internet marketing strategic și cercetare pe internet. Se accentuează în mod deosebit diferența dintre marketingul offline și online, importanța imaginii și a identității pe internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile și activitățile utilizatorilor pe internet. Pe lângă aceasta, cursul analizează spațiul cibernetic intern și providing-ul, relația dintre educație și internet, marketingul direct și vânzarea online, precum și produsele și serviciile convenabile pentru vânzarea online, cu accent deosebit pe principiile de înființare a unui site care se ocupă cu vânzarea și activitățile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este asimilarea teoriei de bază a digital marketingului, apoi pregătirea cursanților în marketingul direct și vânzarea online, precum și prezentarea caracteristicilor utilizatorilor de internet. Cursul prezintă problema internet marketingului prin analizarea tehnicilor și a strategiilor reprezentative care se aplică în condiții moderne și creează un cadru conceptual bun pentru studiul lor în continuare.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
English language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Inteligența » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de inteligență, tipurile de inteligență umană și de afaceri deopotrivă, noțiune folosită tot mai mult în teoria modernă a organizației.
Scopul cursului: Este să asimilați cunoștințele de bază necesare pentru a înțelege semnificația inteligenței umane și de afaceri în societatea modernă.
|
Activități de marketing integrat » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Activităţile integrate de marketing reprezintă cel mai modern set de tehnici de marketing, pe care se pune accentul cu ocazia formării elementelor mixului şi planului de promovare. Prin noţiunea de comunicare integrată de marketing, se subînţelege combinarea şi coordonarea comunicării de marketing pe care o are la dispoziţie compania, având ca scop transmitarea unui mesaj clar, coerent, convingător şi competitiv către auditorul ţintă, în legătură cu compania şi oferta ei.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este să înveţe cursanţii de ce este necesar managementul activităţilor integrate de afaceri, în scopul stabilirii unor relaţii cu publicul ţintă, relaţii care se bazează pe loialitate şi încredere. De asemenea, scopul cursului este dobândirea competenţelor necesare pentru o poziţionare permanentă şi stabilă a produselor/serviciilor şi a organizaţiei sau a instituţiei în conştiinţa publicului ţintă.
|
Influencer marketing » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Influencer Marketing descrie o formă modernă a marketingului digital, care adesea este parte integrantă a campaniilor de marketing mai mari, dar poate fi și parte a unei campanii individuale a organizațiilor și brandurilor mai mici. Cursul explică factorii și elementele importante ale marketingului prin influenceri ca una dintre cele mai populare forme de prezentare a marketingului în lumea de afaceri modernă la începutul secolului XXI. Interpretarea influencerilor și a multiplelor lor roluri pe internet este una dintre primele probleme care va fi analizată. După ce cursanții se familiarizează cu domeniile pe care trebuie să le cunoască un influencer, o atenție deosebită este dedicată tipologiilor de influenceri, deoarece nu toți influencerii sunt eficienți în toate campaniile și nici în toate domeniile de activitate. În curs vor fi interpretate diferite tehnici folosite de influenceri pentru a plasa mesaje, cunoscute drept comunicarea cu followerii, dar vor fi prezentate și diferite surse de câștig ale influencerilor pe internet. În ultima lecție vor fi explicate etapele planificării strategice și ale realizării campaniei prin influenceri care poate fi foarte importantă pentru antreprenorii și companiile mici și medii.
Scopul cursului: Scopul cursului Influencer Marketing este să explice importanța marketingului prin influenceri și tipurile apariției și plasării în contextul sferei de afaceri digitale. Cum marketingul prin influenceri este din ce în ce mai prezent în discuțiile comunității de marketing pe internet, prezentarea principalelor caracteristici ale acestui instrument digital ne poate ajuta să înțelegem munca influencerilor și domeniile în care aceștia posedă cunoștințe, dar poate ajuta și compania să creeze profilul colaboratorilor externi sau al celor din rețea pentru a-și promova afacerea. După curs, cursanții vor putea să identifice tipul corespunzător de influencer și tehnica de prezentare în public a mesajelor care îmbunătățesc afacerile moderne. Unul dintre obiectivele principale ale cursului este să pregătească cursantul să-și definească singur parametrii necesari pentru crearea, monitorizarea și analizarea campaniei de marketing prin influenceri.
|
Responsabilitatea corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Interesul crescut pentru responsabilitate socială a apărut în urma conștientizării tot mai mari a problemelor de etică și de poluare a mediului înconjurător. Probleme precum poluarea mediului, tratarea nepotrivită a angajaților, producția proastă și instabilitatea poziției sunt probleme zilnice în mass-media. Multe state au dezvoltat reglementări de stat referitoare la aceste probleme, dar există și standarde și legi valabile la nivel internațional. De aceea, tot mai mulți investitori și manageri încep să țină cont de responsabilitatea socială. Pe de altă parte, consumatorii sunt sensibili la performanțele companiei în câmpul responsabilității sociale, în special când vine vorba de companiile de la care se cumpără bunuri sau servicii. Acest trend a adus o presiune asupra companiilor, cerându-le să funcționeze după strategii economice, sociale și ecologice legale.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este orientarea cursanților spre cele mai bune modalități de soluționare a problemelor în legătură cu responsabilitatea socială. Prin exemple practice vor fi prezentate trendurile globale și naționale în acest domeniu. Veți învăța cum să vă promovați compania în care lucrați ca una responsabilă social, fără să cheltuiți milioane.
|
Comunicarea corporativă » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de comunicare corporativă, elementele comunicării corporative, precum și comunicarea internă și externă în cadrul unei companii.
Scopul cursului: Principalul scop al cursului este familiarizarea cursanților cu importanța noțiunilor de comunicare corporativă, cu modalitățile de construire a identității corporative, a imaginii și reputației, precum și cu procesele de comunicare a companiei cu stakeholderii ei interni și externi.
|
Identitate corporativa » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Identitatea corporativă, imaginea și reputația reprezintă valorile de bază ale relațiilor cu publicul. Prin planificarea și formarea lucrurilor se creează o bază a relațiilor de calitate cu publicul vizat. Cursul abordează identitatea corporativă, imaginea și reputația ca elemente-cheie și diferite manifestări ale comunicării corporative cu scopul unei poziționări publice corespunzătoare a organizației.
Scopul cursului: Scopul cursului: La acest curs veți învăța cum se folosește comunicarea corporativă ca instrument de management cu ajutorul căruia toate formele interne și externe de comunicare sunt armonizate pentru formarea bazelor adecvate pentru relațiile dintre organizație și publicul ei țintă, cu scopul de a crește succesul rezultatelor de afaceri. Veți dobândi și cunoștințe și competențe astfel încât prin identitatea și comunicarea corporativă să construiți imaginea și reputația organizației, asigurând astfel poziționarea competitivă a acesteia.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
German language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană A1
Descrierea cursului: Cursul Limba germană A1 este conceput pentru a permite participanților la cursul de limba germană nivelul A1 să stăpânească rapid abilitățile lingvistice de bază - citire, înțelegere, vorbire și scriere - în cel mai simplu mod. Cursul este împărțit în 6 module, care vă vor familiariza cu subiectul cursului, care este elaborat în treizeci de lecții care abordează separat vocabularul, gramatica, ortografia, construirea de propoziții, rezolvarea de teste, ascultarea, exerciții prin texte și dialoguri interesante și utile.
Scopul cursului: După rezolvarea cu succes a taskurilor de la cursul A1, participanții vor fi pregătiți pentru următorul nivel de învățare a limbii germane, A2.
Limba germană A2
Descrierea cursului: După asimilarea nivelului de începători de limbă germană (A1), cursantul are posibilitatea de a trece la nivelul A2. Cursul de limba germană pentru nivelul A2 este conceput astfel încât să dobândiți cunoștințele necesare de gramatică, care sunt destinate acestei faze a învățării limbilor străine, pentru a vă extinde vocabularul necesar comunicării de zi cu zi, precum și pentru a vă putea exprima opinia despre temele sociale cotidiene, cum ar fi călătoriile, vremea, ecologia etc.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
|
German language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – B1
Descrierea cursului: Cursul a fost conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B1.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
Limba germană – B2
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B2 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B2. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care le sunt familiare tinerilor: facultate, angajare, socializare, timp liber etc., dar și texte care țin în primul rând de cultura și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin muzica populară (în materiale suplimentare) și versurile melodiilor oferite în lecții.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) - B2 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
German language 3 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – C1
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții la curs pentru promovarea certificatului de limbă C1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare C1. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care sunt apropiate tinerilor: zilele studenților, angajarea, socializarea, timpul liber etc. De asemenea, conține texte legate de cultura germană și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin cultura populară (în materiale suplimentare) și texte din cele mai actuale articole de ziar, oferite în cadrul lecțiilor.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) – C1 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
Managementul crizei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții vor avea posibilitatea de a se familiariza cu noțiunile de bază care sunt în legătură cu apariția situației de criză în companii, de a învăța cum se formează o echipă pentru gestionarea crizei, precum și care sunt principiile managementului de criză eficient. Totodată vă veți familiariza cu noțiunea de risc și cu rolul lui în cadrul managementului de criză.
Scopul cursului: Scopurile acestui curs sunt: descrierea noțiunii de management de criză, înțelegerea procesului de apariție a situațiilor de criză în companii, înțelegerea modului în care o companie se întâlnește cu situații de criză și cu modalitatea lor de soluționare, definirea rolurilor pe care le au membrii echipei pentru gestionarea situației de criză.
|
Lobby » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursanţii vor avea oportunitatea să se familiarizeze cu noţiunea de lobby, cu istoria lobbyingului, cu lobbyingul în epoca modernă, precum şi cu metodele şi tehnicile ce se aplică în procesul de influenţare asupra luării deciziilor.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este dobândirea cunoştinţelor de bază despre modurile de influenţare a persoanelor care iau decizii, din punctul de vedere al interesului acestora sau din punctul de vedere al grupului pe care îl reprezintă aceste persoane.
|
Leadership » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Leadership-ul reprezintă procesul de influenţă şi orientare a activităţilor de lucru ale membrilor organizaţiei, având ca scop realizarea obiectivelor organizaţionale. În cadrul cursului veţi afla care anume sunt activităţile unui lider adevărat şi cât este de necesară o astfel de persoană în fiecare organizaţie de succes. Vă veţi familiariza şi cu diferenţa dintre lider şi manager. Cursul abordează noţiunea de leadership şi stilurile de leadership. Veţi face cunoştinţă cu câţiva lideri importanţi, care şi-au lăsat amprenta de-a lungul istoriei. Se studiază trăsăturile personale şi comportamentale ale unui lider, în raport cu trăsăturile şi comportamentul unui manager.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să înţelegeţi mai bine diferenţa dintre manager şi lider, să dobândiţi anumite cunoştinţe despre modul de abordare, despre trăsăturile şi despre competenţele unui lider. Temele abordate în cadrul acestui curs îşi propun să vă dezvolte conştiinţa cu privire la necesitatea şi modurile de schimbare a trăsăturilor care nu sunt în conformitate cu comportamentul unui lider de succes în mediul de afaceri. Scopul cursului este să învăţaţi că liderii buni nu se nasc, ci se formează. Veţi vedea ce tehnici trebuie să cunoaşteţi pentru a putea să deveniţi un lider de succes; care sunt diferenţele cheie dintre un manager şi un lider, dar şi faptul că numai angajaţii motivaţi şi mulţumiţi obţin rezultate maxime.
|
Planificarea de marketing » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Marketing internațional » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul Marketing internațional vorbește despre realizarea activităților de marketing în afara unei țări, pe una sau mai multe piețe din străinătate. La începutul cursului, vom explica în detaliu noțiunea de marketing internațional, dar și principalele diferențe dintre marketingul internațional și național, având în vedere că cele două noțiuni sunt observate de multe ori ca sinonime.
Scopul cursului: Scopul cursului Marketing internațional este de a oferi participanților o mai bună înțelegere a activităților de marketing în afara țării, adică pe piețele externe. Se tinde către separarea noțiunilor de marketing internațional și global și evidențierea principalelor diferențe dintre cele două noțiuni. Scopul cursului este ca participanții să învețe cum să aleagă piața corespunzătoare unde se va extinde afacerea, precum și care sunt criteriile care se vor analiza pe aceasta.
|
Motivaţia angajaţilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Motivația, motivația pentru lucru și motivarea sunt cele mai mari enigme ale experților și cea mai mare provocare a conducătorilor. Angajații lucrează mai bine când sunt fericiți și când sunt apreciați de către organizația proprie. De asemenea, sunt mai productivi și mai creativi în soluționarea problemelor și găsirea soluțiilor corespunzătoare. La curs se învață noțiunea și semnificația motivației în muncă.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea cursanților pentru ca aceștia, în calitate de manageri de resurse umane, să se dedice dezvoltării altora și să crească productivitatea companiei la un nivel superior. Să învețe să creeze o atmosferă de echipă care este încurajatoare, productivă și distractivă. La curs, participanții vor afla cum să încurajeze membrii echipei să se gândească și să vină cu soluții creative pentru probleme standard. Vor învăța cum să creeze un concept de gestionare a motivării în companie și cum să acceseze abordările și tehnicile de motivare.
|
Relațiile cu media » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Relaţiile cu mass-media reprezintă setul de activităţi din cadrul relaţiilor publice, prin care, în mod planificat, organizat şi continuu, se stabilesc şi se menţin relaţiile benefice între organizaţii şi reprezentanţii presei. Relaţiile cu mass-media reprezintă una dintre cele mai semnificative sarcini ale relaţiilor publice şi una dintre cele mai frecvente şi mai răspândite forme ale practicii relaţiilor publice. În cadrul cursului se învaţă crearea unui plan special de comunicare, adaptat presei care, datorită puterii şi a influenţei sale, reprezintă cel mai important public ţintă al organizaţiei. De asemenea, cursul ne va învăţa şi cum ne putem folosi de mass-media pentru a influenţa publicul larg, dar şi anumiţi reprezentanţi ai unui public ţintă specific al organizaţiei.
Scopul cursului: Cursanţii vor învăţa cum se formează publicitatea pozitivă, ca formă specifică de comunicare cu publicul ţintă al unei organizaţii. De asemenea, cursanţii vor învăţa cum să atragă simpatiile jurnaliştilor şi cum să stabilească relaţii specifice de parteneriat între organizaţie şi mass-media, care vor intermedia în modul dorit în comunicarea dintre organizaţie şi restul publicului ţintă.
|
Relaţii publice online » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Acest curs conţine cunoştinţele necesare pentru managementul reputaţiei în mediul online, familiarizarea cu modurile de stabilire şi menţinere a unei comunicări de afaceri calitative pe Internet, precum şi cu tehnicile de măsurare a diferitelor tipuri de activităţi online legate de PR. Cursul arată modalităţile de prezentare a unei companii în mediul online şi aplicarea unei strategii de succes în comunicarea online.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să prezentaţi, în cel mai bun mod, un brand, o organizaţie sau un individ pe Internet, să învăţaţi tehnici care contribuie la creşterea reputaţiei pozitive în mediul online şi strategii care vor populariza brandul, organizaţia sau individul în modul dorit de dumneavoastră.
|
Time Management » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs, vor fi abordate diverse teme importante legate de managementul timpului: colectarea şi gestionarea informaţiilor, organizarea personală, preluarea controlului asupra propriei vieţi, delegarea, munca în echipă, strategii şi tehnici de gestionare a timpului, sarcini şi faze în gestionarea proiectelor. De asemenea, veţi cunoaşte noi instrumente software pentru gestionarea eficientă a timpului.
Scopul cursului: Scopul cursului este să vă însuşiţi cunoştinţele de bază în ceea ce priveşte organizarea personală şi procesul de îndeplinire a sarcinilor în mediul de afaceri contemporan, să aflaţi cum îşi foloseşte şi cum îşi gestionează un manager de succes propriul timp şi timpul altor persoane, în scopul eficientizării activităţilor de afaceri şi în scopul îmbunătăţirii avantajului competitiv al organizaţiei. Scopul cursului este să fiţi capabili să estimaţi modul în care vă utilizaţi timpul, să observaţi unde anume pierdeţi cel mai mult timp şi să învăţaţi cum să stabiliţi priorităţi şi să îndepliniţi sarcinile cu succes. De asemenea, scopul cursului este să învăţaţi cum să excludeţi sarcinile inutile, pentru a avea cât mai mult succes în viaţa particulară şi profesională şi să trăiţi cu cât mai puţin stres - mai repede şi mai uşor.
|
Bazele marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Bazele managementului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi face cunoştinţă cu noţiunile de bază din domeniul managementului, conducerii şi controlului, precum şi cu principiile de bază ale muncii depuse de un manager într-o afacere contemporană.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a obţine cunoştinţe noi din domeniul managementului şi al organizării afacerilor, pentru a putea să înţelegeţi mai bine rolul şi mediul de lucru al unui manager, putând astfel să realizaţi afaceri de succes, mai rapid şi mai eficient.
|
Bazele relațiilor publice si promovarea » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul reprezintă o abordare gândită și planificată a definirii generale a activității relațiilor cu publicul la construirea identității, a imaginii și reputației organizației. În acest curs sunt descrise și modalitățile în care se creează reputația și se dezvoltă relațiile cu mediul intern și extern. Prin exemple bune din practică sunt prezentate toate activitățile managerului PR în scopul comunicării cu publicul țintă și al influențării atitudinilor acestuia în cadrul organizației.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și competențelor necesare pentru definirea, implementarea și evaluarea strategiilor și a tacticilor relațiilor cu publicul, precum și asimilarea cunoștințelor teoretice și practice pentru îndeplinirea funcției de relații cu publicul în organizație. Se pune accentul pe exemple și exerciții practice, dar este destinat în primul rând celor care se află la începutul carierei în relațiile cu publicul sau vor să concureze pentru joburi în acest domeniu. Cursul este gândit în așa fel încât să anticipeze și piedicile pe care le aduce jobul de manager PR și să pregătească cursanții să le rezolve în cel mai bun mod posibil.
|
Planificarea și organizarea evenimentelor corporative » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Participanții vor parcurge întregul proces de planificare și de organizare a evenimentelor (event management). Cursul va prezenta procesul de planificare și de gestionare a evenimentelor și a tipurilor de evenimente. Se abordează noțiunea de sponsorizare și controale financiare ale organizării evenimentelor.
Scopul cursului: Gestionarea evenimentelor se deosebește aproximativ de managementul de afaceri. Majorității managerilor de afaceri le este permis să greșească și să învețe din propriile greșeli, dar și managerii de evenimente au doar o singură ocazie pentru organizarea unui eveniment perfect. Scopul cursului este familiarizarea participanților cu procesul de organizare a evenimentelor de afaceri și asimilarea competențelor necesare pentru a deveni manageri de evenimente de succes.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Planificarea și managementul resurselor » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul prezintă procesul de planificare a resurselor umane. Veți afla că planificarea este procesul prin care se asigură un număr corespunzător de oameni necesari în cadrul organizației. De asemenea, veți cunoaște regula de aur din managementul resurselor umane – de a pune oameni potriviți la locurile potrivite – pentru rezolvarea sarcinilor în mod eficient și efectiv.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a cunoaște obiectivele și procesul de planificare a resurselor umane. De a învăța să faceți o estimare de succes a resurselor existente și viitoare și de a învăța să anticipați cererea și oferta după resurse umane și să le sincronizați.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs vă va prezenta noțiunea de carieră, precum și diferența dintre job și carieră. Vom defini elementele unui CV, a unei scrisori de intenție și de recomandare. Vă vom prezenta un șir de sfaturi utile pentru pregătirea și prezentarea la interviu pentru angajare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă conștientiza în ce privește importanța carierei și a elementelor din acest proces pentru a vă ajuta la crearea unei cariere de afaceri de succes. Indiferent că sunteți la începutul carierei, că doriți să avansați sau să vă reorientați, acest curs vă va ajuta să dobândiți toate resursele necesare în acest sens.
|
Comportamentul consumatorului » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Consumatorul este un membru al comunităţii, este o fiinţă socială şi culturală care tinde să cumpere şi să folosească un anumit produs/serviciu care îi va satisface nevoile/dorinţele sale. De aceea, lumea marketingului este bazată pe consumatori tot mai exigenţi şi mai educaţi. Activităţile de marketing încep şi se termină cu consumatorii. Fără informaţiile despre nevoile şi motivele consumatorilor, despre comportamentul lor în diferite situaţii în timpul cumpărării şi despre factorii care influenţează procesul de cumpărare, astăzi nici nu s-ar putea vorbi despre succesul companiilor pe piaţă. În cadrul acestui curs, se abordează consumatorul ca individ şi organizaţia în calitate de consumator.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să învăţaţi cum să observaţi consumatorul ca individ şi ca membru al comunităţii, formându-vă astfel abilitatea de schiţare a comportamentului consumatorului, a factorilor care influenţează un anumit comportament şi deciziile legate de cumpărare. De asemenea, vă veţi familiariza şi cu organizaţia în calitate de consumator. Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Project Management, International Business și Investment Management and Stock Exchange.
|
Conduita în afaceri » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În lumea de afaceri, cea mai importantă este impresia lăsată, iar pentru a nu avea o reputație proastă, trebuie să țineți cont de eticheta de afaceri. Cercetările recente arată că și cei cu experiență în muncă fac greșeli, iar printre cele mai frecvente sunt întârzierile, prezentarea greșită a angajaților, necunoașterea culturii și obiceiurilor altor state, precum și trimiterea unui e-mail greșit. La curs vor fi abordate regulile de bază ale etichetei de afaceri, eticheta de afaceri la locul de muncă și ținuta de afaceri. Mare atenție la protocoalele de afaceri, la cele mai frecvente greșeli care se fac, precum și la modalitatea de a le evita.
Scopul cursului: Scopul principal al cursului este de a vă prezenta regulile de bază ale etichetei de afaceri pentru a lăsa impresia de profesionalism, precum și cultura de afaceri a tranzacțiilor în toate situațiile. Veți învăța regulile de bază actuale în ce privește comunicarea și protocolul de afaceri în mediul de afaceri internațional.
|
Sponsorizarea » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Din perspectiva companiei, sponsorizarea reprezintă un instrument modern de marketing care contribuie la promovarea acesteia. Din perspectiva celui sponsorizat, sponsorizarea reprezintă cel mai bun mod de a obţine mijloacele necesare pentru continuarea activităţilor sau pentru realizarea unui anumit proiect. În cadrul acestui curs, vor fi prezentate provocările mediului de afaceri modern, atât pentru companiile care investesc în această formă de marketing, cât şi pentru cei care beneficiază de aceste mijloace. Cursul abordează de asemenea şi semnificaţia socială a donaţilor şi sponsorizărilor. Vor fi prezentate regulile profesionale de sponsorizare şi modul de aplicare a acestor reguli în practică. La sfârşitul cursului vor fi prezentate etapele şi sfaturile referitoare la sponsorizare.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunile de donaţie şi sponsorizare, atât din punctul de vedere al sponsorilor, cât şi din punctul de vedere al abordării şi prezentării solicitărilor pentru donaţii şi sponsorizări. Cursanţii vor dobândi cunoştinţe fundamentale din domeniul acestor activităţi de marketing (donaţii şi sponsorizare), care reprezintă o componentă de neînlocuit a fiecărei strategii de promovare.
|
Marketing strategic » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Stilul și marketingul personal » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs vă veți familiariza cu styling-ul corporativ și personal. Veți învăța cum să vă adaptați imaginea la propria personalitate și cum să creați o imagine care evidențiază una sau mai multe caracteristici dezirabile. Vă veți familiariza cu principiile universale și cu mesajele nonverbale emise în viața și munca de zi cu zi.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța cum să construiți o relație de parteneriat cu clienții, cum să măriți loialitatea și satisfacția acestora, crescând astfel profitabilitatea propriei companii. Scopul cursului este de a percepe mai conștient stilul propriu, de a ști cât de importantă este adaptarea stilului de personalitate și cum influențează acest lucru mesajele trimise. Marketingul personal depinde cel mai mult de voi. Scopul cursului este de a avea succes în acest sens, cea ce vă va ajuta să lucrați mai bine.
|
Gestionarea conflictelor » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cercetările arată că două treimi din toate problemele care se răsfrâng asupra activității sunt consecința conflictelor la locul de muncă, nu consecința pregătirii insuficiente a angajaților, și nici lipsa de motivație. Soluționarea conflictelor (gestionarea conflictelor) este baza unui management de succes al organizației și a unei comunicări de afaceri de calitate. Cursul abordează noțiunea de conflict, definiția de bază și clasificarea conflictelor. Sunt analizate competențele de gestionare a conflictelor, precum și evaluarea capacităților necesare pentru gestionarea conflictelor.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este ca participanții să cunoască semnificația gestionării conflictelor și să afle care este de fapt esența situației de conflict. La curs, participanții vor învăța cum să rezolve eficient conflictele și cum se manipulează acestea, apoi cum să adapteze comunicarea personală cu comunicarea altor persoane pentru aplanarea conflictelor. Vor învăța să comunice cu mai puțin stres cu persoane „dificile” și să reducă conflictele cu clienții și cu colaboratorii.
|
Managementul relaţiilor cu clienţii » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Gestionarea riscului sau managementul riscului este procesul de abordare a activității și managementului orientat pe menținerea proprietății și rentabilității companiei și evitarea riscurilor de pierdere, în special cele întâmplătoare și neprevăzute. Riscul se poate reduce luând măsuri preventive, crescând precauția, emițând fonduri pentru plata pierderilor sau prin transferarea riscului pe altcineva, precum companiile de asigurare. Participanții vor învăța ce este riscul, cum se măsoară și cum se evaluează. Vor fi abordate sursele și evaluarea pericolului, precum și estimarea riscului și planificarea gestionării crizei. De asemenea, vor fi abordate procedurile de evaluare a riscului în procese de muncă și la proiecte, precum și metodele pentru reducerea riscului.
Scopul cursului: Cursul are scopul de a pregăti cursanții pentru înțelegerea procedurii și a regulilor privind editarea și realizarea documentației urbanistice și tehnice necesare, cu accent pe planul urbanistic general, planul de reglementare generală și planul de reglementare detaliată.
|
Managementul eficient al şedinţelor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Întâlnirile de afaceri reprezintă o parte foarte importantă a vieții de afaceri. Gestionarea proastă a întâlnirilor de afaceri poate avea efecte adverse în ce privește întregul succes al organizației și poate influența negativ gestionarea timpului și gradul de organizare, relațiile interumane și, la final, luarea deciziilor de afaceri. Reuniunile de succes influențează eficiența și eficacitatea organizației reducând simultan timpul petrecut la acestea. De câte ori nu vi s-a întâmplat să stați ore în șir într-un scaun neconfortabil la o reuniune, fără să aveți de fapt nicio idee despre ce este vorba de fapt? La curs se abordează scopul, tipurile și tehnicile de conducere a unei întâlniri. Cursanții vor învăța despre pregătirea unei întâlniri, planificarea și organizarea întâlnirilor, precum și despre coordonarea întâlnirilor, rolul și sarcinile coordonatorului întâlnirii. De asemenea, și încheierea întâlnirilor și ce se face după întâlnire. La curs, participanții vor asimila abilitatea de a coordona și de a gestiona cu succes întâlnirile de afaceri.
Scopul cursului: Fără întâlniri de afaceri conduse eficient, acestea nu pot fi bine gestionate. Întâlnirile sunt importante pentru soluționarea problemelor și pentru luarea deciziilor. Prin asimilarea unor tehnici de planificare, organizarea și coordonarea întâlnirilor, se pot mări semnificativ eficiența, creativitatea și satisfacția participanților. Scopul de bază al cursului este de a învăța participanții să facă întâlnirile mai scurte, mai productive și mai eficiente. Cursanții vor primi instrucțiuni pentru o pregătire și structurare bună a întâlnirii, precum și participarea activă în munca tuturor celor prezenți. După curs, participanții vor avea o perspectivă completă a elementelor obligatorii privind fiecare întâlnire.
|
Gestionarea aşteptărilor şi nevoilor stakeholderilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de management al aşteptărilor şi al nevoilor stakeholder-ilor permite cursantului familiarizarea cu noţiunea de stakeholder, cu tipologia stakeholder-ilor, cu importanţa gestionării aşteptărilor şi a nevoilor acestora, precum şi cu metodele şi tehnicile care se aplică în acest domeniu.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să permită cursanţilor să fie capabili să influenţeze în totalitate afacerile organizaţiei, prin identificarea eficientă a stakeholder-ilor cheie şi prin satisfacerea intereselor acestora.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare.
|