Copywriter and Content Creator |
Numărul de ore |
Obligatoriu / Opţional |
Advertising » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Advertising-ul reprezintă modul de comunicare cu piața în așa fel încât conștiința consumatorilor să fie influențată pentru a alege un anumit produs sau serviciu, precum și pentru a câștiga cumpărători loiali. În curs vom discuta despre procesul de creare a campaniilor publicitare și a modalităților moderne de comunicare cu grupul țintă, despre eficacitatea reclamelor, despre agențiile de advertising și etica în publicitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a prezenta cursanților aplicarea practică a publicității și importanța ei în afacerile moderne, respectiv pregătirea cursanților pentru realizarea activității de advertising în organizație – identificarea nevoilor utilizatorilor finali și publicitatea pentru satisfacerea nevoilor..
|
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţionali |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Branding » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: La curs, participanții se vor familiariza cu următoarele teme – publicitate, strategii promoționale, crearea unui brand. Conform definiției The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj de vânzare direcționat către adevărații potențiali cumpărători de produse și servicii la cel mai mic preț posibil”. Strategiile promoționale se bazează pe un set de diverse activități de comunicare cu ajutorul cărora organizația, folosindu-se de diferite mass-media, de capacitatea de persuasiune personală sau generală, se străduiește să-și promoveze produsul/serviciul, pentru a obține o anumită cerere pentru acestea. Crearea unui brand este un proces de creație lung și solicitant. Deținătorii de branduri trebuie să se ocupe în permanență de menținerea calității și de valorile propriului brand. Aceștia trebuie să respecte întotdeauna gustul consumatorilor, dar trebuie să se și dezvolte devenind astfel atractivi chiar și în mediul care este într-o permanentă schimbare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu noțiunea de publicitate și strategiile de promovare. De asemenea, cursanții se vor pregăti să recunoască rolul și conceptul de brand, precum și să se familiarizeze cu gestionarea și poziționarea unui brand.
|
Copyrights » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Conținutul care se află pe site-uri sau se publică pe profilurile companiilor de pe rețelele sociale joacă un rol important în crearea imaginii complete a brandului, deseori influențând decisiv hotărârea utilizatorului dacă va cumpăra sau nu. De aceea, arta de a crea conținuturi atractive, inteligibile și interesante este premisa unui marketing online bun.
Scopul cursului: La acest curs veți avea ocazia de a dobândi simultan cunoștințe de jurnalism și de scriere creativă, precum și de a exersa modalitățile în care vă veți adresa diverselor grupuri țintă. Competențele dobândite le veți exersa pe teme practice pregătindu-vă astfel pentru toate provocările la care vă va supune afacerea online.
|
Copywriting for Campaigns » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul accestui curs, participanții se familiarizează cu noțiunea de copywriting, dezvoltarea acestei abilități, precum și cu tehnicile și strategiile de creare a unui mesaj publicitar eficient, respectiv anunțuri, și utilizarea sa în mediul de afaceri modern. Se va discuta despre taskurile unui copywriter, precum și despre procedura de creare a mesajului propriu-zis – de la comandarea până la plasarea lui pe piață.
Scopul cursului: Cursul prezintă noțiunea și semnificația copywriting-ului, precum și principalele tehnici ale scrierii creative, elementele-cheie ale unui text publicitar și modalitățile de a atrage atenția publicului țintă. De asemenea, scopul este și prezentarea taskurilor unui copywriter – de la discuția cu clientul, crearea mesajului, până la plasarea sa la public, care este identificat ca fiind publicul țintă.
|
Digital Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs vom discuta despre istoria advertisingului digital, despre social media advertising, ce reprezintă, cine participă la el și ce tipuri de digital advertising există. Veți învăța ce tehnologii se folosesc, precum și modurile în care puteți targeta online grupul țintă. Vom prezenta principalele diferențe dintre SEO și SEM, precum și crearea treptată a unei campanii de Facebook, utilizarea analiticii Google și metode similare. De asemenea, va fi abordat video și mobile advertising, precum și una dintre cele mai interesante și de perspectivă teme de advertising, Programmatic & RTB.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele și cu dezvoltarea advertisingului digital, aflarea tehnologiilor care se folosesc și unde se stochează și cum se plasează reclamele pe internet.
|
Digital Marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde următoarele domenii: internet marketing, internet marketing strategic și cercetare pe internet. Se accentuează în mod deosebit diferența dintre marketingul offline și online, importanța imaginii și a identității pe internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile și activitățile utilizatorilor pe internet. Pe lângă aceasta, cursul analizează spațiul cibernetic intern și providing-ul, relația dintre educație și internet, marketingul direct și vânzarea online, precum și produsele și serviciile convenabile pentru vânzarea online, cu accent deosebit pe principiile de înființare a unui site care se ocupă cu vânzarea și activitățile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este asimilarea teoriei de bază a digital marketingului, apoi pregătirea cursanților în marketingul direct și vânzarea online, precum și prezentarea caracteristicilor utilizatorilor de internet. Cursul prezintă problema internet marketingului prin analizarea tehnicilor și a strategiilor reprezentative care se aplică în condiții moderne și creează un cadru conceptual bun pentru studiul lor în continuare.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
Tehnici eficiente de luare a deciziilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța procesul decizional, tipurile de decizii, factorii care influențează o decizie, tipurile celor care iau decizia pe baza atitudinii față de risc. Veți cunoaște abordările procesului decizional individual și de grup luând decizii raționale, precum și procesul situațional de luare a deciziei.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să luați corect și la momentul potrivit decizii bine gândite care vă pot aduce la obiectivul meritat. Luarea deciziilor bune este cea mai bună competență pentru o carieră de succes.
|
English language 1 » |
36 |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
36 |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Comunicare interculturală » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Odată cu creșterea numărului companiilor multinaționale, competențele comunicării interculturale au devenit o premisă pentru o afacere de succes. La acest curs veți asimila competențe de comunicare, definiția comunicării interculturale, principiile și dimensiunile sale, precum și noțiunea de șoc cultural.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este de a cunoaște mai de aproape diferite modalități de comunicare, de a înțelege și de a accepta diferențele culturale care de multe ori sunt cauza unei afaceri proaste, precum și de a învăța metode eficiente de îmbunătățire a competențelor voastre de comunicare.
|
Comunicarea corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de comunicare corporativă, elementele comunicării corporative, precum și comunicarea internă și externă în cadrul unei companii.
Scopul cursului: Principalul scop al cursului este familiarizarea cursanților cu importanța noțiunilor de comunicare corporativă, cu modalitățile de construire a identității corporative, a imaginii și reputației, precum și cu procesele de comunicare a companiei cu stakeholderii ei interni și externi.
|
Identitatea corporativă » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Identitatea corporativă, imaginea și reputația reprezintă valorile de bază ale relațiilor cu publicul. Prin planificarea și formarea lucrurilor se creează o bază a relațiilor de calitate cu publicul vizat. Cursul abordează identitatea corporativă, imaginea și reputația ca elemente-cheie și diferite manifestări ale comunicării corporative cu scopul unei poziționări publice corespunzătoare a organizației.
Scopul cursului: La acest curs veți învăța cum se folosește comunicarea corporativă ca instrument de management cu ajutorul căruia toate formele interne și externe de comunicare sunt armonizate pentru formarea bazelor adecvate pentru relațiile dintre organizație și publicul ei țintă, cu scopul de a crește succesul rezultatelor de afaceri. Veți dobândi și cunoștințe și competențe astfel încât prin identitatea și comunicarea corporativă să construiți imaginea și reputația organizației, asigurând astfel poziționarea competitivă a acesteia.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
Online Content Creation and Distribution » |
21 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursanții vor învăța cum se poate crea conținutul pe internet și cum se alege canalul de distribuire, așadar, vor învăța cum să folosească corect posibilitățile oferite de canalele moderne de comunicare online.
Scopul cursului: Cursanții vor obține diferite cunoștințe și competențe aplicabile care le vor oferi posibilitatea de a crea conținuturi interesante și de a le prezenta într-un mod care va intriga publicul țintă și îl va stimula la interacțiunea dorită.
|
Bazele Marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs vă va prezenta noțiunea de carieră, precum și diferența dintre job și carieră. Vom defini elementele unui CV, a unei scrisori de intenție și de recomandare. Vă vom prezenta un șir de sfaturi utile pentru pregătirea și prezentarea la interviu pentru angajare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă conștientiza în ce privește importanța carierei și a elementelor din acest proces pentru a vă ajuta la crearea unei cariere de afaceri de succes. Indiferent că sunteți la începutul carierei, că doriți să avansați sau să vă reorientați, acest curs vă va ajuta să dobândiți toate resursele necesare în acest sens.
|
Social media Fundamentals » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Social media se ocupă de rețelele sociale și modalitățile de a face publicitate pe ele, dar și de efectele acesteia. Rețelele sociale sunt comunități online gratuite prin intermediul cărora membrii lor pot comunica reciproc și pot face schimb de anumite conținuturi. Cursul Social media vă va explica importanța rețelelor sociale și a blogurilor pentru succesul companiei și promovarea brandului. Odată cu dezvoltarea dispozitivelor mobile inteligente și cu disponibilitatea crescândă a internetului, rețelele sociale au devenit și mai importante. Spre deosebire de alte forme de comunicare, rețelele sociale permit comunicarea bidirecțională cu utilizatorii, iar rezultatele activităților promoționale sunt mult mai clare.
Scopul cursului: Prin intermediul cursului Social media veți afla mai multe despre rețelele sociale și despre rolul lor în campaniile de marketing, precum și despre avantajele și dezavantajele publicității pe Facebook și pe alte rețele. Deși rețelele sociale, în mod incontestabil, au un impact foarte puternic și aduc numeroase beneficii companiilor, această formă de publicitate poate avea și părți mai puțin bune. Utilizatorii rețelelor sociale le văd ca pe o ocazie ideală de a-și exprima nemulțumirea (poate chiar mai mult decât satisfacția), iar părerea lor, sub formă de comentariu, poate fi văzută de mulți utilizatori într-un timp foarte scurt.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Marketing strategic » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Internet Consumer Behavior » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, participanții vor dezvolta abilitatea de a înțelege comportamentul și nevoile utilizatorilor pe internet, esențiale pentru succesul în orice afacere și marketing. Cursanții vor învăța ce îi influențează cel mai mult pe vizitatori, ce îi atrage sau ce nu le place, cum și când interacționează și cum iau decizii.
Scopul cursului: Înțelegerea aprofundată a proceselor care se desfășoară atunci când accesăm site-urile și a modului de luare a deciziei de achiziționare reprezintă unul din obiectivele cursului. Vrem să învățați diferența dintre luarea deciziei în mod rațional, emoțional, impulsiv și atent. Deși comportamentul utilizatorului de internet este imposibil de anticipat în totalitate, cercetările moderne au obținut informații valoroase despre procesele de luare a deciziilor, înțelegând nevoile, dorințele și acțiunile utilizatorilor.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare.
|
Email Marketing & Automation » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cum se poate folosi e-mailul în scopuri promoționale, cât este de important, în ce domenii se poate aplica, unde are mai mult succes și cum trebuie să arate un e-mail promoțional, sunt temele acestui curs. Vor fi abordate cele mai importante trei etape din această ramură de marketing – modalități de colectare a datelor necesare pentru stabilirea contactului prin e-mail, crearea e-mailurilor și analizarea campaniilor efectuate.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este acela de a demonstra cursanților importanța marketingului prin e-mail, precum și aplicarea sa, avantajele și beneficiile pe care le oferă. Scopul este să învățăm modalitățile de colectare a datelor, cum să creăm singuri un e-mail promoțional, dar și cum să dobândim abilități de analiză a acestei campanii și să vedem rezultatele ei. Pe lângă aceasta, scopul cursului este și familiarizarea cursanților cu instrumentele disponibile în vederea automatizării trimiterii e-mailurilor.
|
Integrating Digital Media and Marketing Channels » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Veți afla totul despre strategiile Mono, Multi, Cross și Omni channel pe care companiile le folosesc cel mai des ca să comunice cu consumatorii, dar și despre alte forme de promovare și îmbunătățire a vânzărilor. În curs se va discuta și despre SCV, adică Single Customer View - un sistem special care adună informații cheie despre consumatorii unui brand sau ai unei companii, totul pentru a crea o experiență cât mai plăcută pentru consumatori, precum și pentru creșterea vânzărilor și a profitului.
Scopul cursului: Scopul cursului este înțelegerea diferitelor strategii care se pot aplica în practică. După finalizarea acestui curs, cursanții vor ști să facă diferența dintre Mono, Multi, Cross și Omni channel, precum și să recunoască și să stabilească care dintre strategiile menționate corespunde cel mai bine unei companii date și modului ei de funcționare. Pe lângă aceasta, trebuie să înțeleagă și importanța aplicării SCV-ului și toate beneficiile pe care le poate aduce companiilor, precum și să cunoască datele pe care trebuie să le conțină și care sunt acestea.
|
Online Retention Mark. Man. and Affiliate Marketing » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: După stabilirea unor sisteme de vânzări online sustenabile pe termen lung, următorul cel mai important aspect al procesului de vânzare este stabilirea și întreținerea revânzării de către clienții existenți și crearea de modalități viabile din punct de vedere sistematic, rentabile, de a atrage noi clienți.
Scopul cursului: Participanții la cursul Online Retention Management & Affiliate Marketing vor dobândi cunoștințe și abilități de creare a unor modalități viabile de a ajunge la consumatorii noi și tehnici de păstrare a consumatorilor deja existenți.
|
Creative Strategies » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Strategiile creative sunt de o importanță deosebită pentru publicitate și pentru mediul de afaceri, în general, deoarece mesajele publicitare și reclamele care sunt caracterizate ca fiind creative prin conținut și modul de prezentare a publicului au un răspuns foarte mare din partea publicului țintă. În acest curs vă veți familiariza cu strategii în general, precum și cu strategiile creative în advertising. Pe lângă asta, se va discuta despre un brief creativ, procese și idei creative, etapele procesului creativ, precum și despre tehnici pentru stimularea creativității.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursantului cu etapele și tehnicile-cheie pentru crearea un brief creativ și stimularea ideilor creative pentru realizarea cât mai eficientă a campaniilor creative și de advertising și pentru îndeplinirea obiectivelor companiei.
|
KPI in IMC » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Pentru poziționarea strategică a marketingului și comunicării în companii este foarte importantă definirea și monitorizarea indicatorilor de succes ai activităților de promovare prin toate canalele de comunicare - și cele clasice, și cele online.
Scopul cursului: Acest curs oferă cunoștințe concrete din domeniul definirii și monitorizării parametrilor de succes ai activităților de promovare prin toate canalele de comunicare folosite de companie în activitatea sa.
|
Activități de marketing integrat » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Activităţile integrate de marketing reprezintă cel mai modern set de tehnici de marketing, pe care se pune accentul cu ocazia formării elementelor mixului şi planului de promovare. Prin noţiunea de comunicare integrată de marketing, se subînţelege combinarea şi coordonarea comunicării de marketing pe care o are la dispoziţie compania, având ca scop transmitarea unui mesaj clar, coerent, convingător şi competitiv către auditorul ţintă, în legătură cu compania şi oferta ei.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este să înveţe cursanţii de ce este necesar managementul activităţilor integrate de afaceri, în scopul stabilirii unor relaţii cu publicul ţintă, relaţii care se bazează pe loialitate şi încredere. De asemenea, scopul cursului este dobândirea competenţelor necesare pentru o poziţionare permanentă şi stabilă a produselor/serviciilor şi a organizaţiei sau a instituţiei în conştiinţa publicului ţintă.
|
PPC Basics » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Scopul cursului PPC este de a prezenta două canale de bază pentru publicitatea online, care sunt aplicate în tehnica de publicitate PPC. Prima parte a cursului se concentrează pe modelul de publicitate PPC din cadrul Facebook Ads Manager, în timp ce a doua parte a cursului se referă la sistemul Google Ads. Totuși, ceea ce precede povestea serviciilor de publicitate online este prezentarea unui model publicitar specific. Cu alte cuvinte, în partea introductivă a cursului vă veți familiariza cu termenul PPC, apoi cu diferite servicii de publicitate oferite de Google, dar și multe alte informații despre noțiunile de bază, precum: remarketing, licitație, ad rank și diferența dintre domeniile PPC și SEO. Totuși, cea mai mare parte a cursului se ocupă tocmai de două dintre cele mai importante platforme de publicitate și interfața lor. Pe lângă asta, va fi prezentată și structura de publicitate, diferite roluri în practica de publicitate etc. În acest modul vom explica principiul de publicitate PPC; ce opțiuni de publicitate vă sunt disponibile și cum vă pot ajuta ca să îmbunătățiți publicitatea și targetarea publicului țintă.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este familiarizarea cursanților cu modul de utilizare a diferitor sisteme pe publicitate pe exemple practice și să învețe cum să creeze și cum să targeteze grupurile țintă și cum să controleze bugetele în cadrul posibilităților lor. Pe lângă asta, la cursul PPC, participanții vor avea posibilitatea de a se familiariza mai îndeaproape cu conturile de administrator, de a învăța cum să le gestioneze independent și să atribuie rolurile necesare colaboratorilor de afaceri. Datorită cadrelor de publicitate explicate cu precizie după finalizarea cursului, veți dobândi cunoștințe utile despre diferite forme sau formate de publicitate, competențe, modalități de plată și costul anunțurilor, precum și alți termeni necesari pe care ar trebui să-i cunoască un viitor agent de publicitate PPC. Una dintre principalele idei ale acestui curs este de a oferi cunoștințe teoretice de bază, care sunt completate cu explicații pragmatice legate de cadrul practic de găsire a cuvintelor-cheie pentru publicitate, apoi definirea obiectivelor campaniilor și alegerea formatului de publicitate și, în final, pentru cheltuirea bugetului și optimizarea rezultatelor obținute. Cursul PPC este conceput astfel încât să ofere răspunsuri la toate întrebările care trebuie cunoscute înainte de crearea primei campanii PPC pe Google sau Facebook.
|
Etica în afaceri, individuală și corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În cadrul cursului se abordează etica în afacerile contemporane. Baza acestui curs este noţiunea de morală şi etică în afaceri. Se abordează şi noţiunea de responsabilitate în afaceri, normele etice şi codurile de conduită.
Scopul cursului: Scopul cursului este învăţarea noţiunii de morală şi etică în afacerile contemporane, precum şi influenţa lor asupra relaţiilor de muncă şi asupra relaţiilor cu clienţii. Scopul aplicării eticii în afaceri şi al exemplelor practice este familiarizarea cursanţilor cu problemele întâlnite în practică şi cu modul lor de soluţionare.
|