Art Director |
Numărul de ore |
Obligatoriu/Opţional |
Advertising » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Advertising-ul reprezintă modul de comunicare cu piața în așa fel încât conștiința consumatorilor să fie influențată pentru a alege un anumit produs sau serviciu, precum și pentru a câștiga cumpărători loiali. În curs vom discuta despre procesul de creare a campaniilor publicitare și a modalităților moderne de comunicare cu grupul țintă, despre eficacitatea reclamelor, despre agențiile de advertising și etica în publicitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a prezenta cursanților aplicarea practică a publicității și importanța ei în afacerile moderne, respectiv pregătirea cursanților pentru realizarea activității de advertising în organizație – identificarea nevoilor utilizatorilor finali și publicitatea pentru satisfacerea nevoilor.
|
Adobe Photoshop » |
33 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul prezintă posibilitățile programului Adobe Photoshop CC. Cunoștințele dobândite vă vor oferi posibilitatea de a da dovadă de creativitate și de a vă exprima vizual și grafic prin editarea unor fotografii sau desenarea și crearea conținuturilor atât pentru web, cât și pentru tipar.
Scopul cursului: După finalizarea cu succes a cursului, veți ști să manipulați instrumente puternice și utile pe care le veți folosi foarte simplu la editarea fotografiilor artistice 3D, proiectarea înregistrării video și multe altele care vă vor ajuta să vă găsiți un job și să vă dovediți pregătirea.
|
Adobe Illustrator CC » |
33 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Acest curs vă va oferi posibilitatea de a învăța toate tehnicile necesare și de a cunoaște instrumentele necesare pentru lucru în programul Adobe Illustrator CC. Cu aceste cunoștințe dobândite, veți avea posibilitatea să vă dovediți creativitatea și să vă prezentați în mod artistic și de design prin desenarea unei grafici vectoriale.
Scopul cursului: Parcurgând cursul, veți asimila instrumente utile și puternice pe care le veți putea aplica, precum și onorariile în domeniul designului sau al artei. Veți fi pregătiți să creați logouri, să proiectați un conținut și să-l pregătiți pentru tipar și alte activități.
|
Adobe InDesign CC » |
27 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Aici veți avea posibilitatea de a vă familiariza în detaliu cu toate instrumentele și panourile cu ajutorul cărora veți avea posibilitatea de a împărți paginile. Având în vedere că Adobe InDesign CC este destinat în special pentru designul documentelor cu mai multe pagini, la acest curs atenția va fi direcționată către paginile și variabilele master care oferă posibilitatea aranjării mai ușoare și mai rapide a elementelor șablon pe mai multe pagini.
Scopul cursului: La curs veți dobândi cunoștințele pe care le veți putea folosi pentru a vă ocupa cu editarea grafică a revistelor, cărților, broșurilor, cataloagelor și afișelor. În plus, după finalizarea cu succes a cursului, veți fi pregătiți pentru separarea eficientă a paginilor, publicarea textului, aranjarea și împărțirea cu obiecte grafice pe paginile documentelor. Însă aceasta nu este totul deoarece competențele asimilate veți putea să le aplicați la crearea prezentărilor destinate telefoanelor mobile și a tabletelor etc.
|
Adobe Premiere CC » |
30 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul este alcătuit din lecții care cuprind teme care prezintă modurile de utilizare a acestui program – de la introducerea materialului în calculator, editarea de bază a materialului video și audio, efecte și editare grafică, până la crearea unui film întreg. Cursul este împărțit în grupuri care prezintă treptat utilizatorului lucrul în programul Adobe Premiere și estetica producției și post-producției audio-video. Se dau multe exemple prin care se prezintă lucrări de bază, dar și lucrări complexe și procedurile în producția materialelor video. Grupajul de lecții abordează utilizarea programului Adobe Premiere pentru montajul video, producția audio, crearea graficelor și utilizarea efectelor video și a tranzițiilor
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea în totalitate a cursantului pentru muncă individuală în programul Adobe Premiere. Aceasta înseamnă că un participant va putea să introducă un material video în calculator, respectiv programul Adobe Premiere, fără să-l editeze în mod profesional și la nivel tehnic ridicat și să facă orice format video al lucrării după propria voință. Cursantul va putea să monteze singur un material video, să editeze sunetul la nivel profesional și să creeze unități grafice pe care le va compune în lucrarea sa video. Cursul permite asimilarea tehnicilor de creare a unei lucrări video pentru a fi folosită în mai multe aplicații și pe diferite dispozitive.
|
Art Direction for Advertising » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: In acest curs, participanții se familiarizează cu structura departamentului creativ, poziția de muncă a art directorului, precum și cu instrumentele folosite de angajați în acest departament, în primul rând art directorii, pentru crearea unui mesaj publicitar cât mai eficient.
Scopul cursului: Scopul cursului Art Direction for Advertising este familiarizarea cursanților cu structura departamentului creativ, cu taskurile realizate de acest departament, cu accent pe poziția art directorului, taskurile sale, precum și rolul său în departamentul creativ. Scopul este ca participanții să înțeleagă principalele instrumente folosite de art director și importanța creării unei bune experiențe de utilizator la crearea unui mesaj publicitar.
|
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Branding » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții se vor familiariza cu următoarele teme – publicitate, strategii promoționale, crearea unui brand. Conform definiției The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj de vânzare direcționat către adevărații potențiali cumpărători de produse și servicii la cel mai mic preț posibil”. Strategiile promoționale se bazează pe un set de diverse activități de comunicare cu ajutorul cărora organizația, folosindu-se de diferite mass-media, de capacitatea de persuasiune personală sau generală, se străduiește să-și promoveze produsul/serviciul, pentru a obține o anumită cerere pentru acestea. Crearea unui brand este un proces de creație lung și solicitant. Deținătorii de branduri trebuie să se ocupe în permanență de menținerea calității și de valorile propriului brand. Aceștia trebuie să respecte întotdeauna gustul consumatorilor, dar trebuie să se și dezvolte devenind astfel atractivi chiar și în mediul care este într-o permanentă schimbare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu noțiunea de publicitate și strategiile de promovare. De asemenea, cursanții se vor pregăti să recunoască rolul și conceptul de brand, precum și să se familiarizeze cu gestionarea și poziționarea unui brand.
|
Concept Development » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În curs va fi vorba despre pașii de bază care trebuie parcurși pentru crearea mesajelor, respectiv mijlocul cu care se va face publicitatea. Indiferent dacă este vorba despre reclame la televizor, billboarduri, publicitate online – numitorul comun îl reprezintă faptul că procesul lor de creare poate trece prin mai multe faze. Vom discuta despre procesul de creare, persoanele care participă în acest proces și tehnicile folosite în acest scop.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu procesul de apariție a mijloacelor care se vor folosi pentru publicitate – de la faza de idee până la crearea finală a mijlocului în sine.
|
Copyrights » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul îi inițiază pe participanți în drepturile de autor și modalitățile în care le pot proteja în mediul național și internațional. La curs ne vom ocupa cu înregistrarea și securitatea designului industrial, precum și a mărcii înregistrate, care este în sensul de proiectare sub forma unui logo.
Scopul cursului: Scopul cursului constă în familiarizarea cursanților cu procedurile și sistemele de protecție a drepturilor de autor, a designului industrial și a mărcii înregistrate care funcționează atât în mediul național, cât și în cel internațional, respectiv să învețe cum să le protejeze de încălcarea drepturilor de autor.
|
Crocky Drawing » |
15 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursanții vor avea posibilitatea de a se familiariza cu toate tehnicile de analizare a obiectului și a spațiului, precum și de a obține cunoștințe necesare privind determinarea șabloanelor și a transpunerii independente a șablonului pe hârtie cu ajutorul propriilor concepții tehnice, de stil și artistice.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este ca, în primul rând, participanții să scape de teama suprafeței albe de hârtie, apoi pregătirea lor pentru utilizarea instrumentelor și a tehnicilor de bază cu ajutorul cărora vor putea singuri să-și transpună ideile pe hârtie. Cursul este împărțit în șase module unde veți învăța abordările existente ale desenului, cum se desenează formele de bază etc. Profesorii cu experiență vă vor prezenta treptat problema desenului, cu accent pe întrebări și probleme de bază.
|
Design in Advertising Basics » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs se va discuta despre bazele designului grafic, despre elementele de bază și principii, la ce se folosesc, cum se aplică regulile în designul grafic. Apoi vom prezenta în care domenii de advertising se aplică designul și de ce este important. De asemenea, vom prezenta cum se aplică designul pe internet. De asemenea, vom prezenta modul de aplicare a designului pe internet.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele designului în advertising, de ce este important și cum se aplică regulile care trebuie respectate, pentru ca publicitatea să aibă succes. De asemenea, vor avea ocazia de a se familiariza cu designul pe internet, de a afla care este diferența dintre acest design și designul pentru mass-media tradițională.
|
Digital Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs vom discuta despre istoria advertisingului digital, despre social media advertising, ce reprezintă, cine participă la el și ce tipuri de digital advertising există. Veți învăța ce tehnologii se folosesc, precum și modurile în care puteți targeta online grupul țintă. Vom prezenta principalele diferențe dintre SEO și SEM, precum și crearea treptată a unei campanii de Facebook, utilizarea analiticii Google și metode similare. De asemenea, va fi abordat video și mobile advertising, precum și una dintre cele mai interesante și de perspectivă teme de advertising, Programmatic & RTB.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele și cu dezvoltarea advertisingului digital, aflarea tehnologiilor care se folosesc și unde se stochează și cum se plasează reclamele pe internet.
|
Digital Marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde domeniile de Digital marketing, marketing strategic pe Internet şi cercetare pe Internet. Cele mai importante subiecte atinse sunt: diferenţa dintre marketingul Offline şi cel Online, importanţa imaginii şi a identităţii pe Internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile şi activităţile utilizatorilor pe Internet. Se studiază spaţiul cibernetic şi providing-ul autohton, raportul dintre educaţie şi Internet, marketingul direct şi vânzarea pe Internet, precum şi produsele şi serviciile potrivite pentru vânzarea pe Internet, cu referire la principiile de creare a unui site web pentru vânzări şi la activităţile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este însuşirea teoriei de bază a marketingului pe Internet, instruirea în cadrul marketingului direct şi în ceea ce priveşte vânzarea pe Internet.
|
Digital Photography » |
12 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de fotografie este gândit pentru ca cei care folosesc acest mediu să știe să aplice principiile de bază indiferent că fotografiază sau folosesc fotografia în grafica cărții, designul grafic sau în alte domenii de aplicare a artei. Conținutul lecțiilor este organizat în așa fel încât cursanții să poată fi inițiați în principiile de bază ale filmării, compoziției, alegerii unui motiv și a iluminării, precum și a tipului de echipament folosit pentru înregistrare. Cursul cuprinde o prezentare evolutivă cu date importante și cu personalitățile care au contribuit la apariția fotografiei și dezvoltarea ei. Este explicat procesul de filmare și reproducere a fotografiei, este accentuată importanța fotografiei în aplicarea artei – a graficii unei cărți și a designului grafic și este explicată legătura sa cu pictura și alte direcții artistice.
Scopul cursului: Acest curs oferă cunoștințe legate de fotografie ca mijloc de exprimare, indiferent că este vorba de pictură sau artă aplicată. De asemenea, are scopul de a explica semnificația fotografiei, de la apariția ei până în zilele noastre, precum și modalitățile ei de aplicare. Un accent deosebit este pus pe dezvoltarea simțului estetic pentru organizarea suprafeței, a formei, ritmului, culorii, luminii și umbrei și alte elemente de artă în realizarea motivelor fotografice.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
Tehnici eficiente de luare a deciziilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța procesul decizional, tipurile de decizii, factorii care influențează o decizie, tipurile celor care iau decizia pe baza atitudinii față de risc. Veți cunoaște abordările procesului decizional individual și de grup luând decizii raționale, precum și procesul situațional de luare a deciziei.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să luați corect și la momentul potrivit decizii bine gândite care vă pot aduce la obiectivul meritat. Luarea deciziilor bune este cea mai bună competență pentru o carieră de succes.
|
English language 1 » |
36 |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
36 |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Activități de marketing integrat » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Activităţile integrate de marketing reprezintă cel mai modern set de tehnici de marketing, pe care se pune accentul cu ocazia formării elementelor mixului şi planului de promovare. Prin noţiunea de comunicare integrată de marketing, se subînţelege combinarea şi coordonarea comunicării de marketing pe care o are la dispoziţie compania, având ca scop transmitarea unui mesaj clar, coerent, convingător şi competitiv către auditorul ţintă, în legătură cu compania şi oferta ei.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este să înveţe cursanţii de ce este necesar managementul activităţilor integrate de afaceri, în scopul stabilirii unor relaţii cu publicul ţintă, relaţii care se bazează pe loialitate şi încredere. De asemenea, scopul cursului este dobândirea competenţelor necesare pentru o poziţionare permanentă şi stabilă a produselor/serviciilor şi a organizaţiei sau a instituţiei în conştiinţa publicului ţintă.
|
Inteligența » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de inteligență, tipurile de inteligență umană și de afaceri deopotrivă, noțiune folosită tot mai mult în teoria modernă a organizației.
Scopul cursului: Este să asimilați cunoștințele de bază necesare pentru a înțelege semnificația inteligenței umane și de afaceri în societatea modernă.
|
Introduction to Video Production » |
12 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs va prezenta principiile de bază privind apariția conținutului video. Va prezenta anumite ocupații și rolul lor la crearea unui film sau a unei emisiuni de televiziune, de la idee la producția finală. Aici cursanții vor fi familiarizați cu tehnologia de bază a filmării și montajului, cu formatele și cu procesul de muncă. Cursul reprezintă baza pentru înțelegerea procesului și a condițiilor tehnologice care duc la apariția unui conținut din film sau televiziune.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea cursanților pentru a înțelege procesul de muncă în stațiile de televiziune sau studiourile de film, precum și pentru a comunica independent cu ceilalți membri în lanțul de producție a lucrărilor video. Cursul oferă participanților o înțelegere totală a tuturor elementelor în legătură cu producția video a unui film sau a unei emisiuni de televiziune
|
Responsabilitate corporativă » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Interesul crescut față de responsabilitatea socială a apărut ca urmare a creșterii gradului de conştientizare a problemelor etice şi al celui de poluare a mediului. Probleme precum poluarea mediului înconjurător, tratarea necorespunzătoare a angajaţilor, producţia slabă şi vulnerabilă sunt prezentate zilnic în media. Multe ţări au dezvoltat reglementări de stat cu privire la toate aceste întrebări, dar există şi standarde şi legi importante implementate la nivel internaţional. De aceea tot mai mulţi investitori şi manageri încep să ţină cont de responsabilitatea socială. Pe de altă parte, consumatorii devin tot mai sensibili la performanţele companiilor în domeniul responsabilităţii sociale, în special la a celor de la care cumpără bunuri sau servicii necesare. Această tendinţă a creat o presiune asupra companiilor, forțându-le să funcţioneze după strategii economice, sociale şi ecologice justificate.
Scopul cursului: Obiectivul acestui curs este să orienteze cursanţii către cele mai bune modalităţi de rezolvare a problemelor legate de responsabilitatea socială. Prin exemple practice vor fi orientaţi către tendinţele naţionale şi mondiale din acest domeniu. Veți învăţa cum să promovaţi compania în care lucraţi din punct de vedere al responsabilității sociale, fără să cheltuiţi milioane.
|
Identitate corporativă » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Identitatea, imaginea şi reputaţia corporativă constituie valorile de bază ale relaţiilor publice, iar planificarea şi formarea lor creează baza pentru relaţii de calitate cu diferite tipuri de public ţintă. Acest curs acoperă identitatea, imaginea şi reputaţia corporativă ca elemente cruciale şi diferite manifestări ale comunicării corporative, cu scopul de poziţionare corespunzătoare a organizaţiei în public.
Scopul cursului: În acest curs veţi învăţa cum se foloseşte comunicarea corporativă ca instrument de management, unde toate formele de comunicare internă şi externă sunt armonizate în vederea creării unor condiţii favorabile pentru relaţiile dintre organizaţie şi publicul său ţintă, cu scopul de a creşte succesul rezultatelor de afaceri. Veţi dobândi cunoştinţe şi aptitudini cu privire la utilizarea identităţii corporative şi a comunicării corporative pentru crearea imaginii şi a reputaţiei corporative, asigurând astfel o poziţie competitivă a companiei pe piaţă.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
Cercetările și sistemele informaționale de marketing » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului sunt abordate întrebările cheie referitoare la cercetarea pieţei, importanţa cercetării, definirea problemelor şi a scopurilor cercetării. Sunt abordate metodele de colectare a datelor, analiza şi rapoartele în legătură cu rezultatele cercetării. În cadrul cursului se studiază sistemul informaţional de marketing (MIS/Marketing Information System), precum şi baza informaţională pentru luarea deciziilor în diferite domenii de management al marketingului.
Scopul cursului: Scopul de bază al acestui curs este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea şi cu obiectivele cercetărilor de marketing şi cu aplicabilitatea lor. Scopul cursului este prezentarea sistemului informaţional de marketing, ca sistem de cercetare a pieţei, sistem de raportare internă şi sistem de raportare în marketing, dar şi ca sistem de marketing analitic.
|
Marketing international » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Marketing internațional se concentrează pe explicarea activităților de marketing ale organizației care își transferă activitatea în afara granițelor pieței naționale. Atunci, compania trebuie să ia un șir de decizii importante, printre care este și alegerea uneia dintre cele două prezentări – globală, care reprezintă aceeași participare pe fiecare piață, sau internațională, care se bazează pe faptul că toate aspectele afacerii se adaptează la fiecare piață separată
Scopul cursului: Scopul cursului Marketing internațional este de a oferi participanților o mai bună înțelegere a activităților de marketing în afara țării, adică pe piețele externe. Se tinde către separarea noțiunilor de marketing internațional și global și evidențierea principalelor diferențe dintre cele două noțiuni. Scopul cursului este ca participanții să învețe cum să aleagă piața corespunzătoare unde se va extinde afacerea, precum și care sunt criteriile care se vor analiza pe aceasta.
|
Bazele Marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare..
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs veți învăţa despre procesul de planificare a carierei personale, despre rolul unui CV şi cum puteți redacta unul bun. Aflaţi care sunt modalitățile şi procedurile de căutare activă a unui loc de muncă şi ce comportament este preferat la un interviu. De asemenea, cursul vă va pregăti pentru negocieri cu angajatorul şi pentru modurile în care vă puteţi gestiona cariera.
Scopul cursului: Scopul cursului este să vă ajute să obţineţi cunoştinţe de planificare, inițiere, respectiv continuare a unei cariere proprii.
|
Comportamentul consumatorului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Consumatorul este un membru al comunităţii, este o fiinţă socială şi culturală care tinde să cumpere şi să folosească un anumit produs/serviciu care îi va satisface nevoile/dorinţele sale. De aceea, lumea marketingului este bazată pe consumatori tot mai exigenţi şi mai educaţi. Activităţile de marketing încep şi se termină cu consumatorii. Fără informaţiile despre nevoile şi motivele consumatorilor, despre comportamentul lor în diferite situaţii în timpul cumpărării şi despre factorii care influenţează procesul de cumpărare, astăzi nici nu s-ar putea vorbi despre succesul companiilor pe piaţă. În cadrul acestui curs, se abordează consumatorul ca individ şi organizaţia în calitate de consumator.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să învăţaţi cum să observaţi consumatorul ca individ şi ca membru al comunităţii, formându-vă astfel abilitatea de schiţare a comportamentului consumatorului, a factorilor care influenţează un anumit comportament şi deciziile legate de cumpărare. De asemenea, vă veţi familiariza şi cu organizaţia în calitate de consumator. Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Project Management, International Business și Investment Management and Stock Exchange.
|
Conduita în afaceri » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În lumea de afaceri, cea mai importantă este impresia lăsată, iar pentru a nu avea o reputație proastă, trebuie să țineți cont de eticheta de afaceri. Cercetările recente arată că și cei cu experiență în muncă fac greșeli, iar printre cele mai frecvente sunt întârzierile, prezentarea greșită a angajaților, necunoașterea culturii și obiceiurilor altor state, precum și trimiterea unui e-mail greșit. La curs vor fi abordate regulile de bază ale etichetei de afaceri, eticheta de afaceri la locul de muncă și ținuta de afaceri. Mare atenție la protocoalele de afaceri, la cele mai frecvente greșeli care se fac, precum și la modalitatea de a le evita.
Scopul cursului: Scopul principal al cursului este de a vă prezenta regulile de bază ale etichetei de afaceri pentru a lăsa impresia de profesionalism, precum și cultura de afaceri a tranzacțiilor în toate situațiile. Veți învăța regulile de bază
|
Social media in advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Astăzi, mediile sociale nu sunt doar o sursă de divertisment și de discuții cu prietenii, ci și o platformă foarte importantă de prezentare a unei afaceri. Cursul reprezintă o înțelegere mai profundă a platformelor sociale, a instrumentelor folosite pentru a avea o audiență mai mare, alegerea elementelor care vor aduce cele mai bune efecte, monitorizarea efectelor de campanie etc.
Scopul cursului: Participanții vor învăța cum să folosească puterea rețelelor sociale în scopuri profesionale, să comunice corect cu publicul existent și să ajungă la noi grupuri țintă.
|
Stilul și marketingul personal » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs vă veți familiariza cu styling-ul corporativ și personal. Veți învăța cum să vă adaptați imaginea la propria personalitate și cum să creați o imagine care evidențiază una sau mai multe caracteristici dezirabile. Vă veți familiariza cu principiile universale și cu mesajele nonverbale emise în viața și munca de zi cu zi.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța cum să construiți o relație de parteneriat cu clienții, cum să măriți loialitatea și satisfacția acestora, crescând astfel profitabilitatea propriei companii. Scopul cursului este de a percepe mai conștient stilul propriu, de a ști cât de importantă este adaptarea stilului de personalitate și cum influențează acest lucru mesajele trimise. Marketingul personal depinde cel mai mult de voi. Scopul cursului este de a avea succes în acest sens, cea ce vă va ajuta să lucrați mai bine.
|
Storyboarding » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs se va prezenta noțiunea de storyboard și aplicarea sa la crearea reclamelor. Un storyboard reprezintă un șir de schițe, versiunea prescurtată a aspectului final al reclamei sub formă de animație. Astfel se pot elimina anumite nereguli, respectiv se pot reduce la minim, se poate evita întârzierea și anticipa costurile care nu sunt întotdeauna vizibile. De asemenea, un storyboard contribuie la o modificare mai rapidă și mai ușoară a anumitor elemente decât ar fi mai târziu, când proiectul este deja finalizat.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este de a prezenta cursanților importanța creării unui storyboard, beneficiile aduse de crearea sa, precum și cei mai importanți pași ai acestui proces.
|
Marketing strategic » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Theory of Design » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Prima parte a cursului vă va prezenta noțiunea și tipurile de design, precum și o scurtă dezvoltare de-a lungul timpului. Veți afla și care sunt caracteristicile necesare ale valorilor pe care fiecare ramură de design trebuie să le dețină astăzi. Veți cunoaște elementele de bază ale artei și principiile formei, culorile și percepția vizuală. Veți învăța să evaluați singuri ce este calitatea și un design bun sau prost. Cea mai mare atenție este dedicată designului grafic, respectiv clasificării și elementelor de design grafic. Tipografia este o parte importantă a acestui curs, ca unul dintre elementele cele mai importante
Scopul cursului: Scopul acestui curs este pregătirea cursanților ca pe baza tuturor elementelor și principiilor să deosebească singuri un design bun de unul prost, să facă diferența dintre valorile estetice, funcționale și economice pe care le aduce designul. Pe lângă aceasta, cursul are drept scop pregătirea cursanților pentru a-și exprima talentul în cel mai bun mod și de a-și construi propriile soluții, indiferent că sunt în domeniul de design grafic sau industrial etc.
|
TV Commercial and Production » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul tinde să prezinte în linii mari tot ce trebuie făcut pt a crea o reclamă TV. Începe cu definiția televiziunii, reclame cu scurt istoric, apoi se explică elementele necesare pe care trebuie să le conțină o reclamă pentru a avea succes. Pe lângă partea creativă și o clasificare clară a persoanelor responsabile pentru fiecare parte din muncă, cursul explică în continuare producția și fazele acesteia.
Scopul cursului: Scopul principal este ca participanții să dobândească cunoștințele de bază despre o reclamă TV. Mai exact, să afle cum se inițiază un proces de creare a reclamei. În viitor, când văd un produs finit emis pe TV, știu care au fost pașii preluați pentru a avea posibilitatea de a-l vedea.
|
Managementul Marketingului » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, ne vom ocupa de înţelegerea conceptului de management al marketingului şi al rolului său în mediul contemporan de afaceri. Accentul este pus pe cele mai bune exemple din practică, pe instrumente şi modele care asigură stabilirea unui sistem eficient de marketing şi de management al marketingului. Cum să creaţi o strategie bună de marketing şi cum să stabiliţi controlul acesteia, cum să realizaţi cel mai bun mix de marketing... sunt doar câteva dintre elementele managementului de marketing profesional cu care vă veţi familiariza în timpul cursului.
Scopul cursului: Scopul cursului este acumularea aptitudinilor pentru preluarea unei poziţii de leader în domeniul marketingului, dar şi dobândirea tehnicilor şi a metodelor de lucru care asigură o implementare calitativă a planului de marketing.
|
Gestionarea aşteptărilor şi nevoilor stakeholderilor » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul de management al aşteptărilor şi al nevoilor stakeholder-ilor permite cursantului familiarizarea cu noţiunea de stakeholder, cu tipologia stakeholder-ilor, cu importanţa gestionării aşteptărilor şi a nevoilor acestora, precum şi cu metodele şi tehnicile care se aplică în acest domeniu.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să permită cursanţilor să fie capabili să influenţeze în totalitate afacerile organizaţiei, prin identificarea eficientă a stakeholder-ilor cheie şi prin satisfacerea intereselor acestora.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare.
|
Web Design Theory » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul se ocupă cu elementele teoretice de design web, principiile și regulile care trebuie respectate la elaborarea unui site. Ordinea elementelor pe site și teoria culorilor pe web sunt domenii care vor fi elaborate detaliat.
Scopul cursului: Asimilarea conceptelor de bază și a principiilor de design web. Setarea bazelor teoretice și practice pentru îmbunătățire sub formă de elaborare și de design a site-urilor.
|