Advertising Creative Manager |
Numărul de ore |
Obligatoriu / Opţional |
Advertising » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Advertising-ul reprezintă modul de comunicare cu piața în așa fel încât conștiința consumatorilor să fie influențată pentru a alege un anumit produs sau serviciu, precum și pentru a câștiga cumpărători loiali. În curs vom discuta despre procesul de creare a campaniilor publicitare și a modalităților moderne de comunicare cu grupul țintă, despre eficacitatea reclamelor, despre agențiile de advertising și etica în publicitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a prezenta cursanților aplicarea practică a publicității și importanța ei în afacerile moderne, respectiv pregătirea cursanților pentru realizarea activității de advertising în organizație – identificarea nevoilor utilizatorilor finali și publicitatea pentru satisfacerea nevoilor.
|
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Branding » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții se vor familiariza cu următoarele teme – publicitate, strategii promoționale, crearea unui brand. Conform definiției The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj de vânzare direcționat către adevărații potențiali cumpărători de produse și servicii la cel mai mic preț posibil”. Strategiile promoționale se bazează pe un set de diverse activități de comunicare cu ajutorul cărora organizația, folosindu-se de diferite mass-media, de capacitatea de persuasiune personală sau generală, se străduiește să-și promoveze produsul/serviciul, pentru a obține o anumită cerere pentru acestea. Crearea unui brand este un proces de creație lung și solicitant. Deținătorii de branduri trebuie să se ocupe în permanență de menținerea calității și de valorile propriului brand. Aceștia trebuie să respecte întotdeauna gustul consumatorilor, dar trebuie să se și dezvolte devenind astfel atractivi chiar și în mediul care este într-o permanentă schimbare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu noțiunea de publicitate și strategiile de promovare. De asemenea, cursanții se vor pregăti să recunoască rolul și conceptul de brand, precum și să se familiarizeze cu gestionarea și poziționarea unui brand.
|
Concept Development » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În curs va fi vorba despre pașii de bază care trebuie parcurși pentru crearea mesajelor, respectiv mijlocul cu care se va face publicitatea. Indiferent dacă este vorba despre reclame la televizor, billboarduri, publicitate online – numitorul comun îl reprezintă faptul că procesul lor de creare poate trece prin mai multe faze. Vom discuta despre procesul de creare, persoanele care participă în acest proces și tehnicile folosite în acest scop.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu procesul de apariție a mijloacelor care se vor folosi pentru publicitate – de la faza de idee până la crearea finală a mijlocului în sine.
|
Copyrights » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul îi inițiază pe participanți în drepturile de autor și modalitățile în care le pot proteja în mediul național și internațional. La curs ne vom ocupa cu înregistrarea și securitatea designului industrial, precum și a mărcii înregistrate, care este în sensul de proiectare sub forma unui logo.
Scopul cursului: Scopul cursului constă în familiarizarea cursanților cu procedurile și sistemele de protecție a drepturilor de autor, a designului industrial și a mărcii înregistrate care funcționează atât în mediul național, cât și în cel internațional, respectiv să învețe cum să le protejeze de încălcarea drepturilor de autor.
|
Creative Strategies » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Strategiile creative sunt de o importanță deosebită pentru publicitate și pentru mediul de afaceri, în general, deoarece mesajele publicitare și reclamele care sunt caracterizate ca fiind creative prin conținut și modul de prezentare a publicului au un răspuns foarte mare din partea publicului țintă. În acest curs vă veți familiariza cu strategii în general, precum și cu strategiile creative în advertising. Pe lângă asta, se va discuta despre un brief creativ, procese și idei creative, etapele procesului creativ, precum și despre tehnici pentru stimularea creativității.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursantului cu etapele și tehnicile-cheie pentru crearea un brief creativ și stimularea ideilor creative pentru realizarea cât mai eficientă a campaniilor creative și de advertising și pentru îndeplinirea obiectivelor companiei.
|
Design in Advertising Basics » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs se va discuta despre bazele designului grafic, despre elementele de bază și principii, la ce se folosesc, cum se aplică regulile în designul grafic. Apoi vom prezenta în care domenii de advertising se aplică designul și de ce este important. De asemenea, vom prezenta cum se aplică designul pe internet. De asemenea, vom prezenta modul de aplicare a designului pe internet.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele designului în advertising, de ce este important și cum se aplică regulile care trebuie respectate, pentru ca publicitatea să aibă succes. De asemenea, vor avea ocazia de a se familiariza cu designul pe internet, de a afla care este diferența dintre acest design și designul pentru mass-media tradițională.
|
Digital Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs vom discuta despre istoria advertisingului digital, despre social media advertising, ce reprezintă, cine participă la el și ce tipuri de digital advertising există. Veți învăța ce tehnologii se folosesc, precum și modurile în care puteți targeta online grupul țintă. Vom prezenta principalele diferențe dintre SEO și SEM, precum și crearea treptată a unei campanii de Facebook, utilizarea analiticii Google și metode similare. De asemenea, va fi abordat video și mobile advertising, precum și una dintre cele mai interesante și de perspectivă teme de advertising, Programmatic & RTB.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele și cu dezvoltarea advertisingului digital, aflarea tehnologiilor care se folosesc și unde se stochează și cum se plasează reclamele pe internet.
|
Digital Marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde următoarele domenii: internet marketing, internet marketing strategic și cercetare pe internet. Se accentuează în mod deosebit diferența dintre marketingul offline și online, importanța imaginii și a identității pe internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile și activitățile utilizatorilor pe internet. Pe lângă aceasta, cursul analizează spațiul cibernetic intern și providing-ul, relația dintre educație și internet, marketingul direct și vânzarea online, precum și produsele și serviciile convenabile pentru vânzarea online, cu accent deosebit pe principiile de înființare a unui site care se ocupă cu vânzarea și activitățile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este asimilarea teoriei de bază a digital marketingului, apoi pregătirea cursanților în marketingul direct și vânzarea online, precum și prezentarea caracteristicilor utilizatorilor de internet. Cursul prezintă problema internet marketingului prin analizarea tehnicilor și a strategiilor reprezentative care se aplică în condiții moderne și creează un cadru conceptual bun pentru studiul lor în continuare.
|
Digital Photography » |
12 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de fotografie este gândit pentru ca cei care folosesc acest mediu să știe să aplice principiile de bază indiferent că fotografiază sau folosesc fotografia în grafica cărții, designul grafic sau în alte domenii de aplicare a artei. Conținutul lecțiilor este organizat în așa fel încât cursanții să poată fi inițiați în principiile de bază ale filmării, compoziției, alegerii unui motiv și a iluminării, precum și a tipului de echipament folosit pentru înregistrare. Cursul cuprinde o prezentare evolutivă cu date importante și cu personalitățile care au contribuit la apariția fotografiei și dezvoltarea ei. Este explicat procesul de filmare și reproducere a fotografiei, este accentuată importanța fotografiei în aplicarea artei – a graficii unei cărți și a designului grafic și este explicată legătura sa cu pictura și alte direcții artistice.
Scopul cursului: Acest curs oferă cunoștințe legate de fotografie ca mijloc de exprimare, indiferent că este vorba de pictură sau artă aplicată. De asemenea, are scopul de a explica semnificația fotografiei, de la apariția ei până în zilele noastre, precum și modalitățile ei de aplicare. Un accent deosebit este pus pe dezvoltarea simțului estetic pentru organizarea suprafeței, a formei, ritmului, culorii, luminii și umbrei și alte elemente de artă în realizarea motivelor fotografice.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
Tehnici eficiente de luare a deciziilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța procesul decizional, tipurile de decizii, factorii care influențează o decizie, tipurile celor care iau decizia pe baza atitudinii față de risc. Veți cunoaște abordările procesului decizional individual și de grup luând decizii raționale, precum și procesul situațional de luare a deciziei.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să luați corect și la momentul potrivit decizii bine gândite care vă pot aduce la obiectivul meritat. Luarea deciziilor bune este cea mai bună competență pentru o carieră de succes.
|
English language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Activități de marketing integrat » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Activităţile integrate de marketing reprezintă cel mai modern set de tehnici de marketing, pe care se pune accentul cu ocazia formării elementelor mixului şi planului de promovare. Prin noţiunea de comunicare integrată de marketing, se subînţelege combinarea şi coordonarea comunicării de marketing pe care o are la dispoziţie compania, având ca scop transmitarea unui mesaj clar, coerent, convingător şi competitiv către auditorul ţintă, în legătură cu compania şi oferta ei.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este să înveţe cursanţii de ce este necesar managementul activităţilor integrate de afaceri, în scopul stabilirii unor relaţii cu publicul ţintă, relaţii care se bazează pe loialitate şi încredere. De asemenea, scopul cursului este dobândirea competenţelor necesare pentru o poziţionare permanentă şi stabilă a produselor/serviciilor şi a organizaţiei sau a instituţiei în conştiinţa publicului ţintă.
|
Comunicare interculturală » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Podată cu creșterea numărului companiilor multinaționale, competențele comunicării interculturale au devenit o premisă pentru o afacere de succes. La acest curs veți asimila competențe de comunicare, definiția comunicării interculturale, principiile și dimensiunile sale, precum și noțiunea de șoc cultural.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este de a cunoaște mai de aproape diferite modalități de comunicare, de a înțelege și de a accepta diferențele culturale care de multe ori sunt cauza unei afaceri proaste, precum și de a învăța metode eficiente de îmbunătățire a competențelor voastre de comunicare.
|
Introduction to Video Production » |
12 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs va prezenta principiile de bază privind apariția conținutului video. Va prezenta anumite ocupații și rolul lor la crearea unui film sau a unei emisiuni de televiziune, de la idee la producția finală. Aici cursanții vor fi familiarizați cu tehnologia de bază a filmării și montajului, cu formatele și cu procesul de muncă. Cursul reprezintă baza pentru înțelegerea procesului și a condițiilor tehnologice care duc la apariția unui conținut din film sau televiziune.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea cursanților pentru a înțelege procesul de muncă în stațiile de televiziune sau studiourile de film, precum și pentru a comunica independent cu ceilalți membri în lanțul de producție a lucrărilor video. Cursul oferă participanților o înțelegere totală a tuturor elementelor în legătură cu producția video a unui film sau a unei emisiuni de televiziune.
|
Comunicarea corporativă » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs veți cunoaște noțiunea de comunicare corporativă, elementele comunicării corporative, precum și comunicarea internă și externă în cadrul unei companii.
Scopul cursului: Principalul scop al cursului este familiarizarea cursanților cu importanța noțiunilor de comunicare corporativă, cu modalitățile de construire a identității corporative, a imaginii și reputației, precum și cu procesele de comunicare a companiei cu stakeholderii ei interni și externi.
|
Identitate Corporativa » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Identitatea corporativă, imaginea și reputația reprezintă valorile de bază ale relațiilor cu publicul. Prin planificarea și formarea lucrurilor se creează o bază a relațiilor de calitate cu publicul vizat. Cursul abordează identitatea corporativă, imaginea și reputația ca elemente-cheie și diferite manifestări ale comunicării corporative cu scopul unei poziționări publice corespunzătoare a organizației.
Scopul cursului: La acest curs veți învăța cum se folosește comunicarea corporativă ca instrument de management cu ajutorul căruia toate formele interne și externe de comunicare sunt armonizate pentru formarea bazelor adecvate pentru relațiile dintre organizație și publicul ei țintă, cu scopul de a crește succesul rezultatelor de afaceri. Veți dobândi și cunoștințe și competențe astfel încât prin identitatea și comunicarea corporativă să construiți imaginea și reputația organizației, asigurând astfel poziționarea competitivă a acesteia.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
German language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană A1
Descrierea cursului: Cursul Limba germană A1 este conceput pentru a permite participanților la cursul de limba germană nivelul A1 să stăpânească rapid abilitățile lingvistice de bază - citire, înțelegere, vorbire și scriere - în cel mai simplu mod. Cursul este împărțit în 6 module, care vă vor familiariza cu subiectul cursului, care este elaborat în treizeci de lecții care abordează separat vocabularul, gramatica, ortografia, construirea de propoziții, rezolvarea de teste, ascultarea, exerciții prin texte și dialoguri interesante și utile.
Scopul cursului: După rezolvarea cu succes a taskurilor de la cursul A1, participanții vor fi pregătiți pentru următorul nivel de învățare a limbii germane, A2.
Limba germană A2
Descrierea cursului: După asimilarea nivelului de începători de limbă germană (A1), cursantul are posibilitatea de a trece la nivelul A2. Cursul de limba germană pentru nivelul A2 este conceput astfel încât să dobândiți cunoștințele necesare de gramatică, care sunt destinate acestei faze a învățării limbilor străine, pentru a vă extinde vocabularul necesar comunicării de zi cu zi, precum și pentru a vă putea exprima opinia despre temele sociale cotidiene, cum ar fi călătoriile, vremea, ecologia etc.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
|
German language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – B1
Descrierea cursului: Cursul a fost conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B1.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
Limba germană – B2
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B2 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B2. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care le sunt familiare tinerilor: facultate, angajare, socializare, timp liber etc., dar și texte care țin în primul rând de cultura și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin muzica populară (în materiale suplimentare) și versurile melodiilor oferite în lecții.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) - B2 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
German language 3 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – C1
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții la curs pentru promovarea certificatului de limbă C1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare C1. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care sunt apropiate tinerilor: zilele studenților, angajarea, socializarea, timpul liber etc. De asemenea, conține texte legate de cultura germană și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin cultura populară (în materiale suplimentare) și texte din cele mai actuale articole de ziar, oferite în cadrul lecțiilor.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) – C1 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
Planificarea de marketing » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Cercetările și sistemele informaționale de marketing » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului sunt abordate întrebările cheie referitoare la cercetarea pieţei, importanţa cercetării, definirea problemelor şi a scopurilor cercetării. Sunt abordate metodele de colectare a datelor, analiza şi rapoartele în legătură cu rezultatele cercetării. În cadrul cursului se studiază sistemul informaţional de marketing (MIS/Marketing Information System), precum şi baza informaţională pentru luarea deciziilor în diferite domenii de management al marketingului.
Scopul cursului: Scopul de bază al acestui curs este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea şi cu obiectivele cercetărilor de marketing şi cu aplicabilitatea lor. Scopul cursului este prezentarea sistemului informaţional de marketing, ca sistem de cercetare a pieţei, sistem de raportare internă şi sistem de raportare în marketing, dar şi ca sistem de marketing analitic.
|
Marketing internațional » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Marketing internațional vorbește despre realizarea activităților de marketing în afara unei țări, pe una sau mai multe piețe din străinătate. La începutul cursului, vom explica în detaliu noțiunea de marketing internațional, dar și principalele diferențe dintre marketingul internațional și național, având în vedere că cele două noțiuni sunt observate de multe ori ca sinonime.
Scopul cursului: Scopul cursului Marketing internațional este de a oferi participanților o mai bună înțelegere a activităților de marketing în afara țării, adică pe piețele externe. Se tinde către separarea noțiunilor de marketing internațional și global și evidențierea principalelor diferențe dintre cele două noțiuni. Scopul cursului este ca participanții să învețe cum să aleagă piața corespunzătoare unde se va extinde afacerea, precum și care sunt criteriile care se vor analiza pe aceasta.
|
Time management » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs, vor fi abordate diverse teme importante legate de managementul timpului: colectarea şi gestionarea informaţiilor, organizarea personală, preluarea controlului asupra propriei vieţi, delegarea, munca în echipă, strategii şi tehnici de gestionare a timpului, sarcini şi faze în gestionarea proiectelor. De asemenea, veţi cunoaşte noi instrumente software pentru gestionarea eficientă a timpului.
Scopul cursului: Scopul cursului este să vă însuşiţi cunoştinţele de bază în ceea ce priveşte organizarea personală şi procesul de îndeplinire a sarcinilor în mediul de afaceri contemporan, să aflaţi cum îşi foloseşte şi cum îşi gestionează un manager de succes propriul timp şi timpul altor persoane, în scopul eficientizării activităţilor de afaceri şi în scopul îmbunătăţirii avantajului competitiv al organizaţiei. Scopul cursului este să fiţi capabili să estimaţi modul în care vă utilizaţi timpul, să observaţi unde anume pierdeţi cel mai mult timp şi să învăţaţi cum să stabiliţi priorităţi şi să îndepliniţi sarcinile cu succes. De asemenea, scopul cursului este să învăţaţi cum să excludeţi sarcinile inutile, pentru a avea cât mai mult succes în viaţa particulară şi profesională şi să trăiţi cu cât mai puţin stres - mai repede şi mai uşor.
|
Bazele marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Bazele relațiilor publice si promovarea » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul reprezintă o abordare gândită și planificată a definirii generale a activității relațiilor cu publicul la construirea identității, a imaginii și reputației organizației. În acest curs sunt descrise și modalitățile în care se creează reputația și se dezvoltă relațiile cu mediul intern și extern. Prin exemple bune din practică sunt prezentate toate activitățile managerului PR în scopul comunicării cu publicul țintă și al influențării atitudinilor acestuia în cadrul organizației.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și competențelor necesare pentru definirea, implementarea și evaluarea strategiilor și a tacticilor relațiilor cu publicul, precum și asimilarea cunoștințelor teoretice și practice pentru îndeplinirea funcției de relații cu publicul în organizație. Se pune accentul pe exemple și exerciții practice, dar este destinat în primul rând celor care se află la începutul carierei în relațiile cu publicul sau vor să concureze pentru joburi în acest domeniu. Cursul este gândit în așa fel încât să anticipeze și piedicile pe care le aduce jobul de manager PR și să pregătească cursanții să le rezolve în cel mai bun mod posibil.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs vă va prezenta noțiunea de carieră, precum și diferența dintre job și carieră. Vom defini elementele unui CV, a unei scrisori de intenție și de recomandare. Vă vom prezenta un șir de sfaturi utile pentru pregătirea și prezentarea la interviu pentru angajare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă conștientiza în ce privește importanța carierei și a elementelor din acest proces pentru a vă ajuta la crearea unei cariere de afaceri de succes. Indiferent că sunteți la începutul carierei, că doriți să avansați sau să vă reorientați, acest curs vă va ajuta să dobândiți toate resursele necesare în acest sens.
|
Comportamentul consumatorului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Consumatorul este un membru al comunităţii, este o fiinţă socială şi culturală care tinde să cumpere şi să folosească un anumit produs/serviciu care îi va satisface nevoile/dorinţele sale. De aceea, lumea marketingului este bazată pe consumatori tot mai exigenţi şi mai educaţi. Activităţile de marketing încep şi se termină cu consumatorii. Fără informaţiile despre nevoile şi motivele consumatorilor, despre comportamentul lor în diferite situaţii în timpul cumpărării şi despre factorii care influenţează procesul de cumpărare, astăzi nici nu s-ar putea vorbi despre succesul companiilor pe piaţă. În cadrul acestui curs, se abordează consumatorul ca individ şi organizaţia în calitate de consumator.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să învăţaţi cum să observaţi consumatorul ca individ şi ca membru al comunităţii, formându-vă astfel abilitatea de schiţare a comportamentului consumatorului, a factorilor care influenţează un anumit comportament şi deciziile legate de cumpărare. De asemenea, vă veţi familiariza şi cu organizaţia în calitate de consumator. Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Project Management, International Business și Investment Management and Stock Exchange.
|
Social media Fundamentals » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul Social media se ocupă de rețelele sociale și modalitățile de a face publicitate pe ele, dar și de efectele acesteia. Rețelele sociale sunt comunități online gratuite prin intermediul cărora membrii lor pot comunica reciproc și pot face schimb de anumite conținuturi. Cursul Social media vă va explica importanța rețelelor sociale și a blogurilor pentru succesul companiei și promovarea brandului. Odată cu dezvoltarea dispozitivelor mobile inteligente și cu disponibilitatea crescândă a internetului, rețelele sociale au devenit și mai importante. Spre deosebire de alte forme de comunicare, rețelele sociale permit comunicarea bidirecțională cu utilizatorii, iar rezultatele activităților promoționale sunt mult mai clare.
Scopul cursului: Prin intermediul cursului Social media veți afla mai multe despre rețelele sociale și despre rolul lor în campaniile de marketing, precum și despre avantajele și dezavantajele publicității pe Facebook și pe alte rețele. Deși rețelele sociale, în mod incontestabil, au un impact foarte puternic și aduc numeroase beneficii companiilor, această formă de publicitate poate avea și părți mai puțin bune. Utilizatorii rețelelor sociale le văd ca pe o ocazie ideală de a-și exprima nemulțumirea (poate chiar mai mult decât satisfacția), iar părerea lor, sub formă de comentariu, poate fi văzută de mulți utilizatori într-un timp foarte scurt.
|
Stil și marketing personal » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs vă veți familiariza cu styling-ul corporativ și personal. Veți învăța cum să vă adaptați imaginea la propria personalitate și cum să creați o imagine care evidențiază una sau mai multe caracteristici dezirabile. Vă veți familiariza cu principiile universale și cu mesajele nonverbale emise în viața și munca de zi cu zi.
Scopul cursului: La acest curs vă veți familiariza cu styling-ul corporativ și personal. Veți învăța cum să vă adaptați imaginea la propria personalitate și cum să creați o imagine care evidențiază una sau mai multe caracteristici dezirabile. Vă veți familiariza cu principiile universale și cu mesajele nonverbale emise în viața și munca de zi cu zi.
|
Storyboarding » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs se va prezenta noțiunea de storyboard și aplicarea sa la crearea reclamelor. Un storyboard reprezintă un șir de schițe, versiunea prescurtată a aspectului final al reclamei sub formă de animație. Astfel se pot elimina anumite nereguli, respectiv se pot reduce la minim, se poate evita întârzierea și anticipa costurile care nu sunt întotdeauna vizibile. De asemenea, un storyboard contribuie la o modificare mai rapidă și mai ușoară a anumitor elemente decât ar fi mai târziu, când proiectul este deja finalizat.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este de a prezenta cursanților importanța creării unui storyboard, beneficiile aduse de crearea sa, precum și cei mai importanți pași ai acestui proces.
|
Marketing strategic » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Analiza SWOT » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului se studiază noţiunea de analiză SWOT, ca metodă de planificare a marketingului. Cursanţii se familiarizează cu analiza mediului intern şi extern, precum şi cu strategiile de analiză SWOT. Aplicarea analizei SWOT în afaceri este studiată prin intermediul unor exemple practice.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea de analiză SWOT. Aplicând analiza pe produsele şi serviciile companiei, se deschide calea pentru analiza situaţiei curente a companiei pe piaţă, precum şi a resurselor companiei, aşa-numita analiză situaţională. Analiza SWOT reprezintă metoda ce asigură definirea în totalitate a afacerii, în cadrul celor mai influenţi factori.
|
Theory of Design » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul se ocupă cu elementele teoretice de design web, principiile și regulile care trebuie respectate la elaborarea unui site. Ordinea elementelor pe site și teoria culorilor pe web sunt domenii care vor fi elaborate detaliat.
Scopul cursului: Asimilarea conceptelor de bază și a principiilor de design web. Setarea bazelor teoretice și practice pentru îmbunătățire sub formă de elaborare și de design a site-urilor.
|
TV Commercial and Production » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul tinde să prezinte în linii mari tot ce trebuie făcut pt a crea o reclamă TV. Începe cu definiția televiziunii, reclame cu scurt istoric, apoi se explică elementele necesare pe care trebuie să le conțină o reclamă pentru a avea succes. Pe lângă partea creativă și o clasificare clară a persoanelor responsabile pentru fiecare parte din muncă, cursul explică în continuare producția și fazele acesteia.
Scopul cursului: Scopul principal este ca participanții să dobândească cunoștințele de bază despre o reclamă TV. Mai exact, să afle cum se inițiază un proces de creare a reclamei. În viitor, când văd un produs finit emis pe TV, știu care au fost pașii preluați pentru a avea posibilitatea de a-l vedea.
|
Managementul informațiilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea și semnificația informației și fluxurile ei în lumea modernă. Se abordează gestionarea informațiilor și se oferă răspuns la întrebarea de ce trebuie gestionate informațiile, precum și cine le gestionează. Se va discuta despre problemele apărute în gestionarea informațiilor și cum se rezolvă, precum și despre securitatea informațiilor.
Scopul cursului: Informația este putere. Cât știm – atât valorăm. De la ce informații deține, cum sunt stocate, dacă putem extrage din ele date potrivite, prin urmare, putem trage concluzii de calitate – depinde dacă vom câștiga sau vom pierde jocul pe piață. La curs se obțin și răspunsuri la întrebările: Ce este de fapt o informație utilă și cum trebuie manipulată? Cum se asigură securitatea informațiilor? Cum se gestionează informațiile în cadrul unei firme?
|
Managementul Marketingului » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul se ocupă cu gestionarea marketingului și rolurile sale în mediul de afaceri modern. Se pune accent pe cele mai bune exemple din practică, instrumente și modele care permit stabilirea unui sistem de marketing eficient, precum și gestionarea sa. Cum se creează o strategie de marketing și cum se aplică controlul ei, cum se face cel mai bun mix de marketing… sunt doar unele dintre elementele gestionării profesionale a marketingului cu care vă veți familiariza în acest curs.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru preluarea poziției de lider în câmpul de marketing, asimilarea tehnicilor și metodelor de lucru care oferă o implementare de calitate a planului de marketing.
|
Gestionarea aşteptărilor şi nevoilor stakeholderilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de management al aşteptărilor şi al nevoilor stakeholder-ilor permite cursantului familiarizarea cu noţiunea de stakeholder, cu tipologia stakeholder-ilor, cu importanţa gestionării aşteptărilor şi a nevoilor acestora, precum şi cu metodele şi tehnicile care se aplică în acest domeniu.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să permită cursanţilor să fie capabili să influenţeze în totalitate afacerile organizaţiei, prin identificarea eficientă a stakeholder-ilor cheie şi prin satisfacerea intereselor acestora.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare..
|
Web Design Theory » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul se ocupă cu elementele teoretice de design web, principiile și regulile care trebuie respectate la elaborarea unui site. Ordinea elementelor pe site și teoria culorilor pe web sunt domenii care vor fi elaborate detaliat.
Scopul cursului: Asimilarea conceptelor de bază și a principiilor de design web. Setarea bazelor teoretice și practice pentru îmbunătățire sub formă de elaborare și de design a site-urilor.
|
Account Planning » |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Account planning reprezintă un proces care începe cu cererea clientului pentru publicitate și presupune conectarea clienților și a obiectivelor acestora cu membrii de echipă care vor lucra la realizarea publicității în sine, de la analizarea pieței până la definirea ideii finale, respectiv monitorizarea efectelor pe care le are și raportarea regulată a clienților privind rezultatele. Participanții vor avea ocazia de a vedea cum se realizează procesul de publicitate – alegerea mass-mediei corespunzătoare, a pieței la care vrea să se facă referire, a perioadei de publicitate, precum și costurile campaniei de publicitate..
Scopul cursului: Importanța planificării publicității la momentul potrivit, precum și înțelegerea întregului proces, începând de la includerea și cercetarea consumatorilor, confirmarea obiceiurilor acestora, emoții, sentimente, colectarea și analizarea ideilor creative și dezvoltarea strategiei pentru publicitate cu care s-ar obține obiectivele corespunzătoare. Prin aceste faze, cursul vrea să creeze astfel de mesaje care să ajungă la persoanele potrivite, pentru ca mijloacele investite să fie direcționate către canalele care vor da rezultatele dorite.
|