Advertising Account Manager |
Numărul de ore |
Obligatoriu/Opţional |
Account Planning» |
9 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Account planning reprezintă un proces care începe cu cererea clientului pentru publicitate și presupune conectarea clienților și a obiectivelor acestora cu membrii de echipă care vor lucra la realizarea publicității în sine, de la analizarea pieței până la definirea ideii finale, respectiv monitorizarea efectelor pe care le are și raportarea regulată a clienților privind rezultatele. Participanții vor avea ocazia de a vedea cum se realizează procesul de publicitate – alegerea mass-mediei corespunzătoare, a pieței la care vrea să se facă referire, a perioadei de publicitate, precum și costurile campaniei de publicitate.
Scopul cursului: Importanța planificării publicității la momentul potrivit, precum și înțelegerea întregului proces, începând de la includerea și cercetarea consumatorilor, confirmarea obiceiurilor acestora, emoții, sentimente, colectarea și analizarea ideilor creative și dezvoltarea strategiei pentru publicitate cu care s-ar obține obiectivele corespunzătoare. Prin aceste faze, cursul vrea să creeze astfel de mesaje care să ajungă la persoanele potrivite, pentru ca mijloacele investite să fie direcționate către canalele care vor da rezultatele dorite.
|
Advertising » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Advertising-ul reprezintă modul de comunicare cu piața în așa fel încât conștiința consumatorilor să fie influențată pentru a alege un anumit produs sau serviciu, precum și pentru a câștiga cumpărători loiali. În curs vom discuta despre procesul de creare a campaniilor publicitare și a modalităților moderne de comunicare cu grupul țintă, despre eficacitatea reclamelor, despre agențiile de advertising și etica în publicitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a prezenta cursanților aplicarea practică a publicității și importanța ei în afacerile moderne, respectiv pregătirea cursanților pentru realizarea activității de advertising în organizație – identificarea nevoilor utilizatorilor finali și publicitatea pentru satisfacerea nevoilor.
|
Blockchain Technologies » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La acest curs, participanții dobândesc cunoștințe de bază din domeniul Blockchain Technologies, se familiarizează cu noțiunea și cu tipurile de criptovalute, cu rolul și semnificația acestui concept în economia modernă și cu perspectivele și tendințele ei de dezvoltare.
Scopul cursului: De asemenea, participanții vor avea ocazia de a se familiariza cu Blockchain Security, Blockchain Arhitecture și cu posibilitatea de aplicare a acestei tehnologii în proprietatea proiectului start-up.
|
Branding » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții se vor familiariza cu următoarele teme – publicitate, strategii promoționale, crearea unui brand. Conform definiției The Institute of Practitioners in Advertising: „Publicitatea este cel mai convingător mesaj de vânzare direcționat către adevărații potențiali cumpărători de produse și servicii la cel mai mic preț posibil”. Strategiile promoționale se bazează pe un set de diverse activități de comunicare cu ajutorul cărora organizația, folosindu-se de diferite mass-media, de capacitatea de persuasiune personală sau generală, se străduiește să-și promoveze produsul/serviciul, pentru a obține o anumită cerere pentru acestea. Crearea unui brand este un proces de creație lung și solicitant. Deținătorii de branduri trebuie să se ocupe în permanență de menținerea calității și de valorile propriului brand. Aceștia trebuie să respecte întotdeauna gustul consumatorilor, dar trebuie să se și dezvolte devenind astfel atractivi chiar și în mediul care este într-o permanentă schimbare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a familiariza cursanții cu noțiunea de publicitate și strategiile de promovare. De asemenea, cursanții se vor pregăti să recunoască rolul și conceptul de brand, precum și să se familiarizeze cu gestionarea și poziționarea unui brand.
|
Budget Planning in Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul prezintă în linii mari principalele noțiuni ale bugetului. Pe lângă acest lucru, se va explica cum funcționează calea de determinare a mijloacelor pentru nevoile publicității. Bugetarea în advertising face parte din planul media, a cărui sarcină este separarea mijloacelor după planurile directoare și negocierile lui account manager și ale companiei, în timp ce analiza detaliată a mijloacelor, precum și a mixului media, îi aparțin lui media planner.
Scopul cursului: Scopul principal al cursului este ca participanții să dobândească cunoștințe despre modul de bugetare pentru apariția unei campanii publicitare. Concret, separarea mijloacelor pentru nevoile publicității este o muncă flexibilă realizată de către angajați în agenția de advertising în funcție de companie, piață și obiective.
|
Digital Advertising » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În acest curs vom discuta despre istoria advertisingului digital, despre social media advertising, ce reprezintă, cine participă la el și ce tipuri de digital advertising există. Veți învăța ce tehnologii se folosesc, precum și modurile în care puteți targeta online grupul țintă. Vom prezenta principalele diferențe dintre SEO și SEM, precum și crearea treptată a unei campanii de Facebook, utilizarea analiticii Google și metode similare. De asemenea, va fi abordat video și mobile advertising, precum și una dintre cele mai interesante și de perspectivă teme de advertising, Programmatic & RTB.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanților cu bazele și cu dezvoltarea advertisingului digital, aflarea tehnologiilor care se folosesc și unde se stochează și cum se plasează reclamele pe internet.
|
Digital Marketing » |
12 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul cuprinde următoarele domenii: internet marketing, internet marketing strategic și cercetare pe internet. Se accentuează în mod deosebit diferența dintre marketingul offline și online, importanța imaginii și a identității pe internet, caracteristicile demografice, profilul, categoriile și activitățile utilizatorilor pe internet. Pe lângă aceasta, cursul analizează spațiul cibernetic intern și providing-ul, relația dintre educație și internet, marketingul direct și vânzarea online, precum și produsele și serviciile convenabile pentru vânzarea online, cu accent deosebit pe principiile de înființare a unui site care se ocupă cu vânzarea și activitățile de post-vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este asimilarea teoriei de bază a digital marketingului, apoi pregătirea cursanților în marketingul direct și vânzarea online, precum și prezentarea caracteristicilor utilizatorilor de internet. Cursul prezintă problema internet marketingului prin analizarea tehnicilor și a strategiilor reprezentative care se aplică în condiții moderne și creează un cadru conceptual bun pentru studiul lor în continuare.
|
E - commerce Basics » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul E-commerce Basics descrie procesul de definire, creare și funcționare a unui magazin online cu vânzarea cu amănuntul sau angro. Accentul se pune pe observarea diferențelor funcționale și efective dintre comerțul clasic și cel online.
Scopul cursului: Pregătirea cursanților pentru taskul de a crea un site de comerț online, pentru înțelegerea caracteristicilor tehnice necesare comerțului online care permit crearea unui magazin online de calitate, precum și explicarea proceselor și taskurilor zilnice din e-comerțul online.
|
Comunicarea eficientă în afaceri » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul abordează noțiunea de relații cu publicul, diferite tipuri de comunicare și influența lor asupra relațiilor dintre indivizi, cu accent pe relațiile de afaceri. Domeniile cuprinse în curs sunt: comunicarea de afaceri, metodele de comunicare, comunicarea scrisă, participarea în mass-media, comunicarea electronică, comunicarea în grupuri, comunicarea verbală și nonverbală, grupurile și echipele din organizație, grupurile formale și informale, relațiile din cadrul grupului (echipelor) și fazele de dezvoltare a grupurilor (echipelor), interviul, prezentarea tabelară și grafică a datelor, aplicarea graficelor și a diagramelor în practică și studiu de caz.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea pentru organizarea cu succes a comunicării, în special în mediul de afaceri, pentru a înțelege toate formele de comunicare scrisă, lucrul în echipă și aplicarea diverselor mijloace vizuale în timpul prezentării. Unul dintre obiective este și descoperirea importanței comunicării nonverbale.
|
Tehnici eficiente de scriere » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța tehnici de scriere, modalități de adresare și tipuri de formulare folosite în comunicarea de afaceri scrisă. Veți învăța ce să evitați la adresarea în scris și ce oferă accent special tipului vostru de scriere sau raport, precum și să fiți conciși, clari și să obțineți cel mai mare impact asupra persoanei căreia îi este adresat mesajul scris pentru a vă realiza obiectivele în totalitate.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a dobândi competențele comunicării de afaceri scrise, de a vă adresa în modul potrivit colaboratorilor de afaceri existenți sau potențiali pentru obținerea rezultatelor maxime.
|
Tehnici eficiente de luare a deciziilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs veți învăța procesul decizional, tipurile de decizii, factorii care influențează o decizie, tipurile celor care iau decizia pe baza atitudinii față de risc. Veți cunoaște abordările procesului decizional individual și de grup luând decizii raționale, precum și procesul situațional de luare a deciziei.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să luați corect și la momentul potrivit decizii bine gândite care vă pot aduce la obiectivul meritat. Luarea deciziilor bune este cea mai bună competență pentru o carieră de succes.
|
English language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Starter:
Descrierea cursului: În cadrul cursului English language Starter, cursantul se familiarizează cu elementele de bază ale gramaticii limbii engleze, precum şi cu vocabularul necesar pentru a purta o conversaţie simplă la nivel de începător.
Scopul cursului: Principalul obiectiv al acestui curs constă în pregătirea cursantului pentru a înţelege informaţiile de bază şi a comunica oral şi în scris în limba engleză, la nivel de bază.
English language Elementary:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, cursantul învaţă bazele gramaticii limbii engleze şi dobândeşte abilitatea de a participa într-un schimb simplu de informaţii. Programa include timpurile verbale cel mai des folosite în limba engleză, precum şi vocabularul necesar pentru a purta o discuţie obișnuită.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a înţelege instrucţiuni sau informaţii de bază. Pregătirea cursantului pentru a participa la discuţii simple cu o temă cunoscută.
|
English language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
English language Pre-intermediate:
Descrierea cursului: Cursul Pre-intermediate oferă cursantului posibilitatea de a înţelege un spectru larg de funcţii lingvistice. Acest nivel de cunoştinţe îi permite cursantului să folosească singur limba engleză în scopuri descriptive şi narative, precum şi în formă scrisă şi orală.
Scopul cursului: Pregătirea cursantului pentru a-şi exprima părerea şi a adresa întrebări în legătură cu un subiect cunoscut, precum şi pentru a înţelege informaţii clare în cadrul temei cunoscute. Pregătirea cursantului pentru a scrie scurte scrisori cu informaţii personale.
English language intermediate:
Descrierea cursului: Acest curs vă ajută să înţelegeţi o gamă mult mai variată de funcţii ale limbii engleze în formă scrisă şi orală. De asemenea, veţi exersa cum să participaţi la o conversaţie cu un interlocutor a cărui limbă maternă este limba engleză.
Scopul cursului: Obiectivul cursului constă în dobândirea cunoştinţelor necesare pentru a vă exprima propria părere legată de teme abstracte în limba engleză, a înţelege diferite instrucţiuni, discuta pe teme din domenii deja cunoscute de dvs. şi lua singur notiţe despre toate acestea.
English Upper-Intermediate:
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi parcurge sistematizat o mare parte din gramatica limbii engleze şi veţi învăţa terminologia utilizată în lumea afacerilor contemporane. De asemenea, vă perfecţionaţi utilizarea limbii engleze în scopuri descriptive şi narative, atât în forma orală, cât şi în cea scrisă.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este să învăţaţi să vă exprimaţi opiniile referitoare la diverse teme şi să ţineţi o corespondenţă de afaceri scrisă. De asemenea, veţi putea participa şi discuta la întâlnirile de afaceri folosind terminologia utilizată în afacerile contemporane şi să luaţi notiţe în situaţiile în care altcineva face o expunere sau o prezentare.
|
Tehnologia informației în mediul de afaceri (IT in Business) » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs, veţi studia elementele aplicării tehnologiilor informaţionale (IT) în afaceri: dispozitivele şi infrastructura folosită la îndeplinirea mai eficientă a sarcinilor de afaceri, pachetele şi programele software care se utilizează zilnic pentru diferite scopuri. Veţi învăţa cum să folosiţi potenţialul Internetului şi al serviciilor sale în cel mai bun mod posibil şi cum să folosiţi tehnologia informaţională în general, astfel încât să o implementaţi cu succes în propriile procese de afaceri. De asemenea, veţi învăţa să stabiliţi un echilibru între investiţii şi beneficii, reducând astfel costurile şi sporind eficienţa afacerilor.
Scopul cursului: Scopul cursului este să recunoaşteţi avantajele şi posibilităţile tehnologiilor informaţionale şi să vă însuşiţi tehnicile aplicării lor. Să cunoaşteţi noţiunile de bază referitoare la tehnologiile informaţionale, în sens de hardware şi software, să înţelegeţi anumite concepte ale implementării tehnologiilor informaţionale, dar şi să cunoaşteţi care sunt posibilii factori ce influenţează beneficiile obţinute în urma investiţiilor făcute în IT.
|
Creativitate și inovație » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Timpurile de astăzi sunt ale schimbărilor rapide și frecvente. Dacă organizația, dar și toți angajații ei, nu sunt conștienți de acest lucru, nu doar că organizația nu se va dezvolta în continuare, ci este „condamnată” și la pierderea poziției actuale pe piață. Rezistența la inovație este variată, de la cea personală, sociologică, culturală până la cea economică. În cadrul cursului veți cunoaște modalități noi de a depăși aceste probleme, precum și modalități și tehnici de a vă stimula propriul potențial creativ și al celor din echipă. Cursul vă va stimula la gândire creativă și la muncă în echipă și vă va învăța să identificați ocaziile de avansare și transformare a problemelor existente în posibilități pentru dezvoltarea continuă.
Scopul cursului: Gândirea creativă este baza fiecărei afaceri. Scopul principal al cursului este de vă familiariza cu instrumente și tehnici practice care pot stimula gândirea creativă și inovațiile. Scopul cursului este de a vă învăța cum să ajungeți la ideea de avansare prin rezolvarea problemelor și evaluarea situației curente.
|
Vânzări personale » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Acest curs se ocupă de rolul vânzătorului, de caracteristicile prin care se diferenţează un vânzător bun, de activităţile lui şi de psihologia vânzătorului în general. Veţi face cunoştinţă cu întregul proces de vânzare, începând de la pregătire şi deschidere, până la prezentarea şi încheierea vânzării. Cursul ne ajută să înţelegem mai bine natura vânzătorului şi a cumpărătorului, precum şi raportul comunicaţional dintre aceştia. Vom analiza toate tipurile de vânzări personale, precum vânzarea directă şi MLM (multi-level marketing), dar şi noţiuni legate de vânzarea personală, de exemplu: Cross selling şi Up selling. De asemenea, vom explica noţiunea de "Lead", mai exact generarea şi gestionarea acestuia, precum şi importanţa IT-ului şi a unei echipei de vânzări bine plasate.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea dvs. pentru a deveni un bun vânzător, care înainte de toate îşi cunoaşte propria personalitate, iar apoi pe cea a cumpărătorului. Un vânzăror care poate recunoaşte întotdeauna nevoile cumpărătorului şi care poate interacţiona foarte bine cu diferite tipuri de interlocutori, pentru a finaliza cu succes procesul de vânzare; un vânzător care ştie să rezolve în mod eficient eventualele reclamaţii şi care va reuşi să menţină relaţii de calitate cu clienţii chiar şi după vânzare.
|
Leadership » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Leadership-ul reprezintă procesul de influenţă şi orientare a activităţilor de lucru ale membrilor organizaţiei, având ca scop realizarea obiectivelor organizaţionale. În cadrul cursului veţi afla care anume sunt activităţile unui lider adevărat şi cât este de necesară o astfel de persoană în fiecare organizaţie de succes. Vă veţi familiariza şi cu diferenţa dintre lider şi manager. Cursul abordează noţiunea de leadership şi stilurile de leadership. Veţi face cunoştinţă cu câţiva lideri importanţi, care şi-au lăsat amprenta de-a lungul istoriei. Se studiază trăsăturile personale şi comportamentale ale unui lider, în raport cu trăsăturile şi comportamentul unui manager.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să înţelegeţi mai bine diferenţa dintre manager şi lider, să dobândiţi anumite cunoştinţe despre modul de abordare, despre trăsăturile şi despre competenţele unui lider. Temele abordate în cadrul acestui curs îşi propun să vă dezvolte conştiinţa cu privire la necesitatea şi modurile de schimbare a trăsăturilor care nu sunt în conformitate cu comportamentul unui lider de succes în mediul de afaceri. Scopul cursului este să învăţaţi că liderii buni nu se nasc, ci se formează. Veţi vedea ce tehnici trebuie să cunoaşteţi pentru a putea să deveniţi un lider de succes; care sunt diferenţele cheie dintre un manager şi un lider, dar şi faptul că numai angajaţii motivaţi şi mulţumiţi obţin rezultate maxime.
|
Lobby » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursanţii vor avea oportunitatea să se familiarizeze cu noţiunea de lobby, cu istoria lobbyingului, cu lobbyingul în epoca modernă, precum şi cu metodele şi tehnicile ce se aplică în procesul de influenţare asupra luării deciziilor.
Scopul cursului: Obiectivul cursului este dobândirea cunoştinţelor de bază despre modurile de influenţare a persoanelor care iau decizii, din punctul de vedere al interesului acestora sau din punctul de vedere al grupului pe care îl reprezintă aceste persoane.
|
Cercetările și sistemele informaționale de marketing » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului sunt abordate întrebările cheie referitoare la cercetarea pieţei, importanţa cercetării, definirea problemelor şi a scopurilor cercetării. Sunt abordate metodele de colectare a datelor, analiza şi rapoartele în legătură cu rezultatele cercetării. În cadrul cursului se studiază sistemul informaţional de marketing (MIS/Marketing Information System), precum şi baza informaţională pentru luarea deciziilor în diferite domenii de management al marketingului.
Scopul cursului: Scopul de bază al acestui curs este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea şi cu obiectivele cercetărilor de marketing şi cu aplicabilitatea lor. Scopul cursului este prezentarea sistemului informaţional de marketing, ca sistem de cercetare a pieţei, sistem de raportare internă şi sistem de raportare în marketing, dar şi ca sistem de marketing analitic.
|
German language 1 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană A1
Descrierea cursului: Cursul Limba germană A1 este conceput pentru a permite participanților la cursul de limba germană nivelul A1 să stăpânească rapid abilitățile lingvistice de bază - citire, înțelegere, vorbire și scriere - în cel mai simplu mod. Cursul este împărțit în 6 module, care vă vor familiariza cu subiectul cursului, care este elaborat în treizeci de lecții care abordează separat vocabularul, gramatica, ortografia, construirea de propoziții, rezolvarea de teste, ascultarea, exerciții prin texte și dialoguri interesante și utile.
Scopul cursului: După rezolvarea cu succes a taskurilor de la cursul A1, participanții vor fi pregătiți pentru următorul nivel de învățare a limbii germane, A2.
Limba germană A2
Descrierea cursului: După asimilarea nivelului de începători de limbă germană (A1), cursantul are posibilitatea de a trece la nivelul A2. Cursul de limba germană pentru nivelul A2 este conceput astfel încât să dobândiți cunoștințele necesare de gramatică, care sunt destinate acestei faze a învățării limbilor străine, pentru a vă extinde vocabularul necesar comunicării de zi cu zi, precum și pentru a vă putea exprima opinia despre temele sociale cotidiene, cum ar fi călătoriile, vremea, ecologia etc.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
|
German language 2 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – B1
Descrierea cursului: Cursul a fost conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B1.
Scopul cursului: După finalizarea aestui curs, participanții vor fi pregătiți să treacă la nivelul B1.
Limba germană – B2
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții pentru a obține certificatul lingvistic B2 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare B2. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care le sunt familiare tinerilor: facultate, angajare, socializare, timp liber etc., dar și texte care țin în primul rând de cultura și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin muzica populară (în materiale suplimentare) și versurile melodiilor oferite în lecții.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) - B2 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
German language 3 » |
Online |
Obligatoriu |
Limba germană – C1
Descrierea cursului: Cursul este conceput astfel încât să pregătească treptat participanții la curs pentru promovarea certificatului de limbă C1 al Institutului Goethe. Este împărțit în module care vă ghidează prin lecții către sarcini autentice pentru promovarea examenului de certificare C1. Fiecare lecție conține texte foarte actuale pe teme care sunt apropiate tinerilor: zilele studenților, angajarea, socializarea, timpul liber etc. De asemenea, conține texte legate de cultura germană și limba germană, pe care avem ocazia să le experimentăm prin cultura populară (în materiale suplimentare) și texte din cele mai actuale articole de ziar, oferite în cadrul lecțiilor.
Scopul cursului: Cursul Limba germană (Deutsche Sprache) – C1 vă va oferi posibilitatea de a vă perfecționa cunoștințele de limba germană, de a asimila un nou spectru de funcții ale acestei limbi în formă scrisă și orală, și de a vă îmbunătăți înțelegerea și utilizarea sa.
|
Motivaţia angajaţilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Motivația, motivația pentru lucru și motivarea sunt cele mai mari enigme ale experților și cea mai mare provocare a conducătorilor. Angajații lucrează mai bine când sunt fericiți și când sunt apreciați de către organizația proprie. De asemenea, sunt mai productivi și mai creativi în soluționarea problemelor și găsirea soluțiilor corespunzătoare. La curs se învață noțiunea și semnificația motivației în muncă.
Scopul cursului: Scopul cursului este pregătirea cursanților pentru ca aceștia, în calitate de manageri de resurse umane, să se dedice dezvoltării altora și să crească productivitatea companiei la un nivel superior. Să învețe să creeze o atmosferă de echipă care este încurajatoare, productivă și distractivă. La curs, participanții vor afla cum să încurajeze membrii echipei să se gândească și să vină cu soluții creative pentru probleme standard. Vor învăța cum să creeze un concept de gestionare a motivării în companie și cum să acceseze abordările și tehnicile de motivare.
|
Managementul timpului » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs, vor fi abordate diverse teme importante legate de managementul timpului: colectarea şi gestionarea informaţiilor, organizarea personală, preluarea controlului asupra propriei vieţi, delegarea, munca în echipă, strategii şi tehnici de gestionare a timpului, sarcini şi faze în gestionarea proiectelor. De asemenea, veţi cunoaşte noi instrumente software pentru gestionarea eficientă a timpului.
Scopul cursului: Scopul cursului este să vă însuşiţi cunoştinţele de bază în ceea ce priveşte organizarea personală şi procesul de îndeplinire a sarcinilor în mediul de afaceri contemporan, să aflaţi cum îşi foloseşte şi cum îşi gestionează un manager de succes propriul timp şi timpul altor persoane, în scopul eficientizării activităţilor de afaceri şi în scopul îmbunătăţirii avantajului competitiv al organizaţiei. Scopul cursului este să fiţi capabili să estimaţi modul în care vă utilizaţi timpul, să observaţi unde anume pierdeţi cel mai mult timp şi să învăţaţi cum să stabiliţi priorităţi şi să îndepliniţi sarcinile cu succes. De asemenea, scopul cursului este să învăţaţi cum să excludeţi sarcinile inutile, pentru a avea cât mai mult succes în viaţa particulară şi profesională şi să trăiţi cu cât mai puţin stres - mai repede şi mai uşor.
|
Bazele marketingului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul cursului vă veţi familiariza cu bazele marketingului, ca funcţie de afaceri şi disciplină ştiinţifică. Acest curs abordează chestiunile de bază ale marketingului, noţiunea de mix de marketing, precum şi elementele individuale ale mixului de marketing. Tot aici, se va discuta şi despre orientarea spre piaţă a firmelor, precum şi despre conceptele de afaceri.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cu noţiunile de bază din marketing, precum şi dobândirea cunoştinţelor necesare pentru cercetarea şi analiza pieţei. Acest curs pregăteşte cursanţii pentru subiectele următoare din domeniul marketingului.
|
Bazele managementului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs, veţi face cunoştinţă cu noţiunile de bază din domeniul managementului, conducerii şi controlului, precum şi cu principiile de bază ale muncii depuse de un manager într-o afacere contemporană.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a obţine cunoştinţe noi din domeniul managementului şi al organizării afacerilor, pentru a putea să înţelegeţi mai bine rolul şi mediul de lucru al unui manager, putând astfel să realizaţi afaceri de succes, mai rapid şi mai eficient.
|
Bazele managementului de proiect » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: În acest curs, veţi studia noţiunea şi elementele unui proiect, cercetarea şi stabilirea obiectivelor unui proiect, distribuirea sarcinilor, calendarul de execuţie, atribuirea resurselor şi a costurilor. Veţi afla care sunt metodele şi instrumentele pentru planificarea şi gestionarea proiectelor, dar şi metodele şi instrumentele pentru monitorizarea şi analiza progresului, coordonarea, estimarea şi controlul realizării proiectului şi, nu în ultimul rând, veţi studia tehnicile de luare a deciziilor.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăţa să vă ocupaţi de planificarea, conducerea, distribuiţia sarcinilor şi a resurselor, precum şi de coordonarea şi monitorizarea progresului întregului proiect. Dar şi să faceţi estimarea şi analiza proiectului finalizat.
|
Bazele relațiilor publice si promovarea » |
6 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul reprezintă o abordare gândită și planificată a definirii generale a activității relațiilor cu publicul la construirea identității, a imaginii și reputației organizației. În acest curs sunt descrise și modalitățile în care se creează reputația și se dezvoltă relațiile cu mediul intern și extern. Prin exemple bune din practică sunt prezentate toate activitățile managerului PR în scopul comunicării cu publicul țintă și al influențării atitudinilor acestuia în cadrul organizației.
Scopul cursului: Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și competențelor necesare pentru definirea, implementarea și evaluarea strategiilor și a tacticilor relațiilor cu publicul, precum și asimilarea cunoștințelor teoretice și practice pentru îndeplinirea funcției de relații cu publicul în organizație. Se pune accentul pe exemple și exerciții practice, dar este destinat în primul rând celor care se află la începutul carierei în relațiile cu publicul sau vor să concureze pentru joburi în acest domeniu. Cursul este gândit în așa fel încât să anticipeze și piedicile pe care le aduce jobul de manager PR și să pregătească cursanții să le rezolve în cel mai bun mod posibil.
|
Planificarea şi segmentarea pieţei » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Segmentarea pieţei este un proces de clasificare a consumatorilor în grupuri mai mici (segmente de piaţă) care au necesităţi şi caracteristici similare în ceea ce priveşte comportamentul în timpul cumpărării. În cadrul cursului, se studiază noţiunea de piaţă, segmentare şi alegere a pieţei ţintă. Cursanţii se familiarizează cu poziţionarea produselor şi cu strategiile de poziţionare.
Scopul cursului: Scopul cursului este familiarizarea cursanţilor cu segmentarea ca proces de împărţire a pieţei. Scopul este să se abordeze segmentarea pieţei ca bază pentru cercetările de marketing din viitor, precum şi ca bază pentru poziţionarea produselor/serviciilor.
|
Planificarea carierei » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Acest curs vă va prezenta noțiunea de carieră, precum și diferența dintre job și carieră. Vom defini elementele unui CV, a unei scrisori de intenție și de recomandare. Vă vom prezenta un șir de sfaturi utile pentru pregătirea și prezentarea la interviu pentru angajare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă conștientiza în ce privește importanța carierei și a elementelor din acest proces pentru a vă ajuta la crearea unei cariere de afaceri de succes. Indiferent că sunteți la începutul carierei, că doriți să avansați sau să vă reorientați, acest curs vă va ajuta să dobândiți toate resursele necesare în acest sens.
|
Comportamentul consumatorului » |
6 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Consumatorul este un membru al comunităţii, este o fiinţă socială şi culturală care tinde să cumpere şi să folosească un anumit produs/serviciu care îi va satisface nevoile/dorinţele sale. De aceea, lumea marketingului este bazată pe consumatori tot mai exigenţi şi mai educaţi. Activităţile de marketing încep şi se termină cu consumatorii. Fără informaţiile despre nevoile şi motivele consumatorilor, despre comportamentul lor în diferite situaţii în timpul cumpărării şi despre factorii care influenţează procesul de cumpărare, astăzi nici nu s-ar putea vorbi despre succesul companiilor pe piaţă. În cadrul acestui curs, se abordează consumatorul ca individ şi organizaţia în calitate de consumator.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să învăţaţi cum să observaţi consumatorul ca individ şi ca membru al comunităţii, formându-vă astfel abilitatea de schiţare a comportamentului consumatorului, a factorilor care influenţează un anumit comportament şi deciziile legate de cumpărare. De asemenea, vă veţi familiariza şi cu organizaţia în calitate de consumator. Sunteţi interesat de acest curs? Unele dintre programele BusinessAcademy unde îl puteți frecventa sunt: Project Management, International Business și Investment Management and Stock Exchange.
|
Conduita în afaceri » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În lumea de afaceri, cea mai importantă este impresia lăsată, iar pentru a nu avea o reputație proastă, trebuie să țineți cont de eticheta de afaceri. Cercetările recente arată că și cei cu experiență în muncă fac greșeli, iar printre cele mai frecvente sunt întârzierile, prezentarea greșită a angajaților, necunoașterea culturii și obiceiurilor altor state, precum și trimiterea unui e-mail greșit. La curs vor fi abordate regulile de bază ale etichetei de afaceri, eticheta de afaceri la locul de muncă și ținuta de afaceri. Mare atenție la protocoalele de afaceri, la cele mai frecvente greșeli care se fac, precum și la modalitatea de a le evita.
Scopul cursului: Scopul principal al cursului este de a vă prezenta regulile de bază ale etichetei de afaceri pentru a lăsa impresia de profesionalism, precum și cultura de afaceri a tranzacțiilor în toate situațiile. Veți învăța regulile de bază actuale în ce privește comunicarea și protocolul de afaceri în mediul de afaceri internațional.
|
Procesul de vânzare » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Vânzările sunt peste tot în jurul nostru. În orice domeniu, la orice loc de muncă, există necesitatea de a vinde ceva: un produs, un serviciu, o idee, sau chiar necesitatea de a "vă vinde" pe dvs. înşivă. Există, de asemenea, concepţia greşită că pentru a fi un vânzător bun, trebuie să aveţi anumite calităţi înnăscute. De multe ori, în discuţiile cu oamenii din vânzări, ajungem rapid la concluzia că vânzările sunt ceva evaziv, abstract şi dificil de învăţat. Adevărul este tocmai opusul. Vânzarea este un proces ai cărui paşi se pot defini, exersa şi repeta, iar rezultatele sale se concretizează în formă de cumpărare şi clienţi mulţumiţi. Subiectul acestui curs îl reprezintă tocmai procesul de vânzare.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă oferi cunoştinţe şi aptitudini care să vă ajute să descoperţi cum, când şi unde să finalizaţi vânzarea, în aşa fel încât, în urma procesului de vânzare, satisfacţiile să fie atât de partea dvs., cât şi de partea cumpărătorului.
|
Marketing strategic » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Marketing strategic abordează noțiunea, semnificația și obiectivele marketingului strategic, precum și procesul de marketing strategic și planificarea și poziționarea sa. Se va discuta despre numeroase strategii de marketing și cursanții vor afla cum se face controlul și revizia marketingului strategic pentru o prezentare cât mai eficientă și funcționarea organizației. Cursul se ocupă de analiza factorului de mediu care influențează succesul companiei pe piață și se pune accent deosebit pe analiza concurenței.
Scopul cursului: Scopul cursului este dobândirea cunoștințelor și a abilităților necesare pentru definirea calitativă a obiectivelor și strategiilor de marketing, pentru a se asigura o bună poziție pe piață și competitivitatea companiei pe termen lung. Cursanții ar trebui să învețe să identifice metodele și tehnicile adecvate folosite în marketingul strategic și să le aplice în situația reală.
|
Analiza SWOT » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: În cadrul cursului se studiază noţiunea de analiză SWOT, ca metodă de planificare a marketingului. Cursanţii se familiarizează cu analiza mediului intern şi extern, precum şi cu strategiile de analiză SWOT. Aplicarea analizei SWOT în afaceri este studiată prin intermediul unor exemple practice.
Scopul cursului: Scopul de bază al cursului este familiarizarea cursanţilor cu noţiunea de analiză SWOT. Aplicând analiza pe produsele şi serviciile companiei, se deschide calea pentru analiza situaţiei curente a companiei pe piaţă, precum şi a resurselor companiei, aşa-numita analiză situaţională. Analiza SWOT reprezintă metoda ce asigură definirea în totalitate a afacerii, în cadrul celor mai influenţi factori.
|
Tehnici de vânzare » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Consumatorul se află astăzi în centrul de interes al oricărei firme, deoarece succesul unei companii depinde de satisfacţia acestuia. Dacă omitem să planificăm relaţiile cu clienţii, ne asigurăm falimentul pe piaţă. Dacă sunteţi în căutarea răspunsurilor la întrebările "Oare folosesc tehnica de vânzare corectă? Mă adresez grupului ţintă corect? De ce clienţii nu sunt fideli şi cum aş putea să le câştig încrederea?", în acest curs veţi găsi toate răspunsurile de care aveţi nevoie. Subiectul acestui curs sunt tehnicile de vânzare, precum şi ce tehnici de vânzare trebuie folosite şi când.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă ajuta să acumulaţi competenţe noi şi să le îmbunătăţiţi pe cele existente, astfel încât să le aplicaţi atât la locul de muncă, dar şi în afara lui şi aceasta încă din primul minut de la finalizarea cursului. Nu uitaţi: vânzătorii de succes au învăţat de la alţii. Scopul este de a descoperi ce abordare se potriveşte cel mai bine cu personalitatea dvs., să aflaţi care sunt modalităţile de a creşte vânzările, dar şi să învăţaţi să puneţi întrebările corecte şi să identificaţi care sunt nevoile consumatorului.
|
Gestionarea aşteptărilor şi nevoilor stakeholderilor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Cursul de management al aşteptărilor şi al nevoilor stakeholder-ilor permite cursantului familiarizarea cu noţiunea de stakeholder, cu tipologia stakeholder-ilor, cu importanţa gestionării aşteptărilor şi a nevoilor acestora, precum şi cu metodele şi tehnicile care se aplică în acest domeniu.
Scopul cursului: Scopul acestui curs este să permită cursanţilor să fie capabili să influenţeze în totalitate afacerile organizaţiei, prin identificarea eficientă a stakeholder-ilor cheie şi prin satisfacerea intereselor acestora.
|
Managementul relaţiilor cu clienţii » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul explică relația dintre furnizori, tehnologie și clienți care împreună creează o bază pentru oferirea asistenței pentru clienți și e-business. Relațiile cu clienții reprezintă o valoare suplimentară a afacerilor din zilele noastre. La curs veți alege instrumentul potrivit pentru afacerea voastră pentru a asigura progresul și creșterea, menținând în același timp un grad ridicat de satisfacție a nevoilor clienților.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța să construiți o relație de parteneriat cu clienții, să creșteți loialitatea și satisfacția clienților, obținând astfel o profitabilitate crescută a companiei proprii. Scopul este să îmbunătățiți rezultatul vânzării prin segmentarea și profilarea clienților, planificarea și efectuarea acțiunilor de marketing de succes pentru anumite grupuri de clienți și dezvoltarea abordărilor noi de vânzare.
|
Gestionarea plângerilor și a reclamațiilor » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursul explică relația dintre furnizori, tehnologie și clienți care împreună creează o bază pentru oferirea asistenței pentru clienți și e-business. Relațiile cu clienții reprezintă o valoare suplimentară a afacerilor din zilele noastre. La curs veți alege instrumentul potrivit pentru afacerea voastră pentru a asigura progresul și creșterea, menținând în același timp un grad ridicat de satisfacție a nevoilor clienților.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a învăța ce sunt de fapt negocierile cumpărătorilor și cum să soluționați plângerile clienților. Scopul este de a învăța cum să gestionați negocierile și cum să le folosiți ca pe o cale de încheiere a vânzării.
|
Managementul vânzărilor » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: În cadrul acestui curs veţi acumula cunoştinţe despre rolul pe care îl are un manager de vânzări, despre activităţile şi responsabilităţile lui, dar şi despre modalităţile de gestionare a obiectivelor de vânzări. De asemenea, veţi învăţa cum se conduce o echipă de vânzări în toate fazele de lucru, începând de la selectarea vânzătorilor, pregătirea şi dezvoltarea lor, până la conducerea şi motivarea echipei de vânzări.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a deveni capabili să organizaţi şi să conduceţi echipe şi procese de vânzări de succes.
|
Managementul eficient al şedinţelor » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: Întâlnirile de afaceri reprezintă o parte foarte importantă a vieții de afaceri. Gestionarea proastă a întâlnirilor de afaceri poate avea efecte adverse în ce privește întregul succes al organizației și poate influența negativ gestionarea timpului și gradul de organizare, relațiile interumane și, la final, luarea deciziilor de afaceri. Reuniunile de succes influențează eficiența și eficacitatea organizației reducând simultan timpul petrecut la acestea. De câte ori nu vi s-a întâmplat să stați ore în șir într-un scaun neconfortabil la o reuniune, fără să aveți de fapt nicio idee despre ce este vorba de fapt? La curs se abordează scopul, tipurile și tehnicile de conducere a unei întâlniri. Cursanții vor învăța despre pregătirea unei întâlniri, planificarea și organizarea întâlnirilor, precum și despre coordonarea întâlnirilor, rolul și sarcinile coordonatorului întâlnirii. De asemenea, și încheierea întâlnirilor și ce se face după întâlnire. La curs, participanții vor asimila abilitatea de a coordona și de a gestiona cu succes întâlnirile de afaceri.
Scopul cursului: Fără întâlniri de afaceri conduse eficient, acestea nu pot fi bine gestionate. Întâlnirile sunt importante pentru soluționarea problemelor și pentru luarea deciziilor. Prin asimilarea unor tehnici de planificare, organizarea și coordonarea întâlnirilor, se pot mări semnificativ eficiența, creativitatea și satisfacția participanților. Scopul de bază al cursului este de a învăța participanții să facă întâlnirile mai scurte, mai productive și mai eficiente. Cursanții vor primi instrucțiuni pentru o pregătire și structurare bună a întâlnirii, precum și participarea activă în munca tuturor celor prezenți. După curs, participanții vor avea o perspectivă completă a elementelor obligatorii privind fiecare întâlnire.
|
Abilități pentru o prezentare clară şi convingătoare » |
3 |
Opţional |
Descrierea cursului: La curs, participanții vor învăța metode și tehnici de a se prezenta cu succes. Vor învăța să-și controleze nervozitatea și să trimită un mesaj care este clar și convingător. Vor învăța cum să motiveze, să convingă și să rețină atenția grupului. La curs se va discuta și despre utilizarea limbajului corporal și trimiterea mesajelor nonverbale pentru a obține o prezentare eficientă. Cursanții vor afla care sunt cele mai frecvente greșeli făcute de 97% dintre profesori și cum să fie printre cei 3% rămași.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a vă învăța competențele și tehnicile de a purta o discuție care vă vor ajuta la crearea încrederii în sine și la captarea în întregime a atenției ascultătorilor. La curs veți descoperi și cum să stimulați publicul la participare.
|
Vânzării prin telefon » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Cursanţii fac cunoştinţă cu conceptul de vânzare prin telefon. Învaţă principiile comunicării telefonice, respectând toate regulile de comunicare şi ascultare activă. Cursanţii vor fi pregătiţi să comunice cu diferite tipuri de clienţi, dar şi să recunoască stilul interlocutorului şi să-şi adapteze propriul stil în funcţie de acesta.
Scopul cursului: Scopul cursului este acumularea de cunoştinţe şi de experienţă practică în domeniul vânzării prin telefon. De asemenea, cursanţii vor învăţa să aplice în practică metodele contemporane ale comunicării telefonice şi să menţină relaţii calitative cu clienţii.
|
Advertising Campaign Optimisation and Media Mix » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului Cursul în care se abordează tematica campaniilor de advertising se poate prezenta ca și curs în care modulele sunt organizate după ideea de a explica locurile-cheie în planificare, organizare și raportarea finală despre campaniile digitale de advertising. În acest curs va fi prezentată introducerea în campanii digitale, va fi explicat ce reprezintă, cum se distribuie, care sunt elementele și activitățile unei campanii, pe baza cărora vor fi prezentate exemple concrete.
Aceasta este, în același timp, și partea introductivă, care vă va ajuta să cunoașteți locurile importante ale planificării în campania de advertising. Apoi, urmează partea dedicată organizării, unde va fi explicat ce reprezintă multi-channel și cross-channel, dar se va discuta și despre campanii omni-channel, precum și care este diferența dintre acestea. Pe lângă asta, vom prezenta și exemple concrete pentru fiecare abordare. În ultima lecție vor fi prezentate exemple și modalități diferite de măsurare a rezultatelor folosind diferite abordări.
În acest sens, trebuie menționat că instrumentele Google Analytics și Facebook Analytics sunt deosebit de importante în fiecare campanie de advertising. Având în vedere că nicio campanie digitală de advertising nu poate exista fără utilizarea instrumentelor Google Analytics și Facebook Ads Manager, în ultima lecție se va discuta despre deschiderea unui cont pentru aceste instrumente, organizarea lor, precum și cele mai importante funcții ale lor în industria digitală de advertising, fără de care nu se pot organiza și nici optimiza campaniile.
Scopul cursului: Scopul cursului este de a le prezenta cursanților semnificația și organizarea campaniilor digitale, dar și de a prezenta termene și elemente care trebuie știute pentru crearea unei campanii de succes, care trebuie să fie de efect și recunoscută de către consumatori. De asemenea, cursanții se vor familiariza cu diferite abordări în distribuirea campaniilor. Unul dintre obiectivele cursului este de a oferi cunoștințe despre complexitatea organizării campaniilor digitale, dar și de a oferi o poziție pentru crearea și plasarea acestora. Datorită acestui curs, veți avea ocazia să învățați toate modalitățile de măsurare, afișare și urmărire a rezultatelor posibile în campaniile digitale, pentru a actualiza sau optimiza constant campaniile.
|
Integrating digital media and Marketing Channels » |
3 |
Obligatoriu |
Descrierea cursului: Descrierea cursului: Veți afla totul despre strategiile Mono, Multi, Cross și Omni channel pe care companiile le folosesc cel mai des ca să comunice cu consumatorii, dar și despre alte forme de promovare și îmbunătățire a vânzărilor. În curs se va discuta și despre SCV, adică Single Customer View - un sistem special care adună informații cheie despre consumatorii unui brand sau ai unei companii, totul pentru a crea o experiență cât mai plăcută pentru consumatori, precum și pentru creșterea vânzărilor și a profitului.
Scopul cursului: Scopul cursului este înțelegerea diferitelor strategii care se pot aplica în practică. După finalizarea acestui curs, cursanții vor ști să facă diferența dintre Mono, Multi, Cross și Omni channel, precum și să recunoască și să stabilească care dintre strategiile menționate corespunde cel mai bine unei companii date și modului ei de funcționare. Pe lângă aceasta, trebuie să înțeleagă și importanța aplicării SCV-ului și toate beneficiile pe care le poate aduce companiilor, precum și să cunoască datele pe care trebuie să le conțină și care sunt acestea.
|