Acest site folosește cookie-uri pentru analiză, conținut personalizat și publicitate. Folosind acest site, confirmați că sunteți de acord. Vezi detalii.OK

ALEGEȚI PROGRAMUL POTRIVIT
PENTRU CARIERA VISURILOR VOASTRE

6 programe din domeniul marketingului pentru
perfecționarea voastră profesională

Aflați mai multe »

Sunteţi aici: Pagina principală » Programe

Copywriter and Content Creator – creați conținutul celor mai bune reclame

Companiile care publică lunar 16 postări pe un blog atrag aproape de 4 ori mai multe vizualizări decât cele care fac acest lucru o dată pe săptămână. Cunoscând importanța legăturii cu clienții în formă scrisă, companiile investesc și până la 28% din buget în content marketing. Având în vedere numărul tot mai mare de interacțiuni online, site-uri noi și competitivitatea necesară a celor vechi, cererea de copywriteri și creatori de conținut crește fulgerător. 

Din cauza lipsei unei orientări de calitate a celor talentați la exprimare în forma scrisă, precum și a cunoștințelor deținute de cei care deja se ocupă cu scrisul, BA Profesional a creat programul Copywriter and Content Creator.

În cadrul acestui program veți învăța să folosiți textul în serviciul marketingului, al publicității și creării materialului informativ, să obțineți posibilitatea de a lucra la prezentarea companiilor, la crearea reclamelor, a conținutului pe site, în cataloage, și astfel, în perioada de expansiune IT să vă folosiți talentul literar ca o competență profitabilă. 

Ce veți învăța?


Asimilați tehnicile de scriere creativă. Un copywriter evidențiază avantajele și calitățile unui anumit produs sau serviciu, accentuând cele mai bune caracteristici ale brandului pe care îl prezintă. De atractivitatea conținutului depinde și numărul de clienți interesați, ceea ce în ultima instanță influențează profitul companiei. Pentru a folosi exprimarea în forma scrisă ca instrument pentru îmbunătățirea afacerii brandului pentru care scrieți, la BA Professional veți cunoaște diferite tehnici de scriere în marketing și veți învăța cum să creați mesaje de efect pentru diferite canale de comunicare.


Adaptați stilul scrierii la piață țintă. Înainte de scrierea mesajelor publicitare și a textelor corporative, un copywriter profesionist trebuie să cunoască piața căreia îi prezintă produsul. Tonul de adresare va depinde de publicul pentru care scrie, motiv pentru care își adaptează prezentarea la caracteristicile scopului campaniei în sine, al canalelor unde se transmite mesajul, indiferent că este text online, o fotografie, spot TV sau reclame radio. Asimilați competențele comunicării corporative, interculturale, online sau offline învățând la proiecte reale la BA Professional și veți învăța cum să aveți cel mai mare impact asupra consumatorilor conținutului creat.  


Învățați cum să faceți ca textul vostru să stimuleze consumatorii. Scopul unui copywriter este ca prin trimiterea unor mesaje convingătoare promoționale și prin creativitatea prezentării produsului sau serviciului să stimulați destinatarul mesajului să realizeze acțiunea dorită. Motivul pentru care un copywriter este atât de important astăzi și de care depinde cariera sa este tocmai capacitatea de a convinge spectatorul să reacționeze, și tocmai de aceea profesorii de la BA Professional vă vor prezenta regulile din marketing și psihologie care vă vor ajuta în acest sens.


Cum să aveți succes?


Scrieți clar și impresionant. Copywritingul este combinarea esențială a beneficiilor pe care le poate dobândi cineva dacă cumpără un anumit produs sau beneficiază de serviciul promovat. Pentru ca cititorul, ascultătorul sau spectatorul să înțeleagă de ce este important să procedeze așa cum se sugerează, ar trebui să scrieți clar, în limba vorbită, precum și să stabiliți lungimea optimă a conținutului pentru a oferi informații necesare, dar să evitați plictiseala publicului din cauza supraaglomerării. La BA Professional veți învăța exact și concret obținând competențele unui copywriter de succes.




Dezvoltați un stil care să aducă rezultate cu siguranță. Cunoscând tehnicile scrierii creative în cadrul programului Copywriter and Content Creator, specificitățile diferitor mass-media precum platformele digitale, radio și reclamele TV sau panourile, flyerele și alte materiale promoționale, veți putea să alegeți modul de creare a conținutului care va aduce cu siguranță un feedback pozitiv. Pentru a vă raporta la cunoașterea scrierii eficiente în conformitate cu cererile clienților, ale mass-mediei și publicului, cu exemple practice și asistența profesorilor cu experiență, la BA Professional veți asimila în doar 6 luni competențele datorită cărora vă veți putea afirma ca un copywriter profesionist.

Câștigaţi din orice loc

Ceea ce îi atrage cel mai mult pe copywriteri este flexibilitatea timpului de muncă, precum și a locului de muncă. Copywriterii nu sunt neapărat angajați într-o companie, ci pot lucra și ca freelanceri în cadrul proiectelor, la angajatori din întreaga lume. 

Practic, înseamnă că puteți câștiga de oriunde v-ați afla, precum și pentru angajatori din întreaga lume, controlând astfel câștigul realizat.



Dacă sunteți o persoană comunicativă și inovativă, iar tastatura este ca o prelungire a mâinii, scrierea creativă este un mod excelent de a vă exprima și de a lucra interesant la cea mai profitabilă afacere de scriere de astăzi. Alegeți-vă programul, alegeți modalitatea de a lucra de acasă sau de la birou și creați mesaje puternice care să ajungă la toți.

Ce veți putea să lucrați?

Scrierea poate părea o ocupație care nu are multe variații, dar copywriterii se ocupă cu forme diferite de muncă. În funcție de proiect, puteți fi angajat să scrieți pentru diferite branșe, în timp ce unii copywriteri aleg să se perfecționeze în anumite domenii de afaceri. 

Indiferent că dețineți spirit de cercetare și abia așteptați să vă uimească următorul task sau doriți să fiți consecvenți unei anumite branșe, în calitate de copywriter și creator al unui conținut creativ puteți lucra la:


  • agenții de publicitate
  • sectorul de marketing în diferite instituții și companii
  • industria TV și radio
  • case de producție și companii mass-media
  • lumea freelance
  • companii mass-media digitale
  • echipa de creație a unor organizații

Ceea ce vă așteaptă cu siguranță în calitate de copywriter este o multitudine de informații, colaborări interesante, brainstorming, precum și un venit bun, care este un alt factor motivațional.

Top