De acord

Notă despre cookie-uri

Pentru a vă oferi o experiență perfectă la accesarea professional.business-academy.ro, colectăm informații prin utilizarea de cookie-uri. Acest lucru ne va permite să îmbunătățim performanța paginii pentru dvs., să vă oferim exact conținutul și publicitatea care vă interesează, acestea asigurându-vă o navigare plăcută.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații

Mai multe informații De acord

PROFESIONIŞTI PENTRU
SUCCESUL VOSTRU PROFESIONAL

Profesori dedicaţi
progresului în cariera voastră

Sunteţi aici: Pagina principală » Programe

Ana Starčević

Ana Starčević

Ana coordonează activitățile de marketing ale secțiunii Proiecte noi în compania LINK group. A absolvit Facultatea de Științe Politice, iar cariera sa este caracterizată de angajări de succes în câteva companii media și de lucrul în construirea unei comunicări eficiente de afaceri cu diferite grupuri țintă.

Ana Starcevic este de profesie jurnalist şi se ocupă cu coordonarea activităților de marketing din sectorul Proiecte noi în LINK group.


A absolvit jurnalismul și comunicarea la Facultatea de Științe Politice din Belgrad. După terminarea studiilor, a lucrat ca jurnalist în diferite media, printre care ziarul Daily Press, săptămânalul Gloria, revista lunară "Prestup", Penzija şi altele.

Abilitățile de comunicare pe care şi le-a perfecționat de-a lungul carierei sale de jurnalist le-a folosit pentru a se angaja în lumea marketingului, mai întâi pe pozițiile de editor web și copywriter, pentru ca apoi să avanseze în funcția de coordonator de proiecte noi.

Ana are sarcina de a crea și de a gestiona strategia de marketing, crearea diferitelor forme de conținut în scopuri de marketing, de a coordona angajații și de a îmbunătăți comunicarea cu clienții și cu publicul.


La BA Professional le transmite participanţilor cunoștințe despre cum să comunice eficient prin textele lor cu diferite tipuri de public, grupuri țintă și interlocutori pentru ca în felul acesta să-și atingă obiectivele. Predă cursul Tehnici eficiente de scriere.

Top