Ana coordonează activitățile de marketing ale secțiunii Proiecte noi în compania LINK group. A absolvit Facultatea de Științe Politice, iar cariera sa este caracterizată de angajări de succes în câteva companii media și de lucrul în construirea unei comunicări eficiente de afaceri cu diferite grupuri țintă.
Ana Starcevic este de profesie jurnalist şi se ocupă cu coordonarea activităților de marketing din sectorul Proiecte noi în LINK group.
A absolvit jurnalismul și comunicarea la Facultatea de Științe Politice din Belgrad. După terminarea studiilor, a lucrat ca jurnalist în diferite media, printre care ziarul Daily Press, săptămânalul Gloria, revista lunară "Prestup", Penzija şi altele.
Abilitățile de comunicare pe care şi le-a perfecționat de-a lungul carierei sale de jurnalist le-a folosit pentru a se angaja în lumea marketingului, mai întâi pe pozițiile de editor web și copywriter, pentru ca apoi să avanseze în funcția de coordonator de proiecte noi.
Ana are sarcina de a crea și de a gestiona strategia de marketing, crearea diferitelor forme de conținut în scopuri de marketing, de a coordona angajații și de a îmbunătăți comunicarea cu clienții și cu publicul.
La BA Professional le transmite participanţilor cunoștințe despre cum să comunice eficient prin textele lor cu diferite tipuri de public, grupuri țintă și interlocutori pentru ca în felul acesta să-și atingă obiectivele. Predă cursul Tehnici eficiente de scriere.