De acord

Notă despre cookie-uri

Pentru a vă oferi o experiență perfectă la accesarea professional.business-academy.ro, colectăm informații prin utilizarea de cookie-uri. Acest lucru ne va permite să îmbunătățim performanța paginii pentru dvs., să vă oferim exact conținutul și publicitatea care vă interesează, acestea asigurându-vă o navigare plăcută.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt necesare pentru a vă oferi serviciile noastre. Alte cookie-uri, inclusiv cele ale unor terțe părți, nu sunt indispensabile, dar fără ele, acest site web nu poate funcționa la calitatea perfectă, obișnuită; În plus, conținutul fără aceste cookie-uri nu poate fi personalizat în funcție de nevoile dvs. Făcând clic pe „de acord” sau prin utilizarea ulterioară a site-ului, sunteți de acord cu setarea cookie-urilor. Aici puteți găsi mai multe informații despre politica noastră privind cookie-urile. Mai multe informații

Mai multe informații De acord

ALEGEȚI PROGRAMUL POTRIVIT
PENTRU CARIERA VISURILOR VOASTRE

6 programe din domeniul marketingului pentru
perfecționarea voastră profesională

Aflați mai multe »

Sunteţi aici: Pagina principală » Programe

Advertising Account Manager – omul cheie al unei companii de succes

Managerii de conturi sunt persoane cheie pentru succesul oricărei companii, iar importanța rolului acestora în afacere este indicată și de prognoza statisticilor care prevăd o creștere a cererii pentru acești experți cu până la 19% până la sfârșitul anului 2020.

Având în vedere că sunt responsabili pentru toate activitățile de dinainte, din timpul sau de după vânzare, managerii de conturi au un scop clar, și anume de a convinge clientul să cumpere produsele și de a-i asigura satisfacția.
Managerul de conturi este legătura dintre client și companie și de arta lui de a negocia și de a încheia afacerile depinde în mod direct profitul companiei pe care o reprezintă.

Experții care vor îndeplini eficient această activitate de advertising account manager (manager de conturi de publicitate) necesită o educație concretă în acest sens, trebuie să asimileze tehnici aplicative și competențe pe care le vor folosi în comunicarea cu clienții. BA Professional a creat programul Advertising Account Manager, care conține indicații și cunoștințe practice pe care veți învăța să le utilizați concret după 6 luni.

Ce veți învăța?


Tehnici de marketing, management și vânzare. Ca să recunoașteți potențialii clienți, să le prezentați oferta în mod eficient și să stabiliți o relație de succes cu aceștia, trebuie să cunoașteți în detaliu tehnicile de marketing, lobbying, management, management financiar și să aveți competențe de vânzare și aplicare a acestor reguli de pe poziția de account manager.
Doar cei calificați în aceste domenii pot lucra în mediul dinamic, solicitant și rentabil al managementului de conturi, așadar prelegerile de la BA Professional se focusează exact pe acest tip de cunoștințe.


Stabilirea și cultivarea relațiilor cu clienții. Principala responsabilitate a unui account manager este să găsească clienți și să mențină colaborarea cu aceștia. El transformă dorințele cumpărătorului în realitate, în acord cu obiectivele companiei sale, dar și cu cerințele și resursele clientului. În acest sens, programul de la BA Professional a fost conceput în așa fel încât să vă prezinte rapid și eficient tactici de negociere, să vă ofere cunoștințe despre gestionarea proiectelor, a așteptărilor și a nevoilor stakeholderilor, despre întocmirea planului de activități de marketing, și apoi raportul și prezentările sale


Gestionarea termenelor și a bugetului. O altă funcție foarte importantă a unui account manager este să țină cont de termenele limită stabilite și să gestioneze activitățile astfel încât acestea să fie respectate, să monitorizeze în mod constant efectele campaniilor promoționale și eventual, să corecteze performanța cu scopul atingerii obiectivului stabilit. Veți primi lecții de planificare a bugetului, a tranzacțiilor financiare și de elaborare a unui plan de marketing de la experți din domeniul economiei și al băncilor și finanțelor. Aceștia vă vor ajuta să vă consolidați cariera și să demonstrați că vă meritați poziția de account manager.


Cum să aveți succes?


Orientați-vă pe rezultate. În calitate de account manager, trebuie să fiți convingători, fără să fiți insistenți, să aveți întotdeauna în gând obiectivul pe care trebuie să-l atingă compania pe care o reprezentați. Account managerii jonglează cu pricepere cu dorințele clienților și cu direcția afacerii companiei, așadar nici nu e de mirare că angajatorii oferă cele mai mari salarii experților din acest domeniu. Având în vedere combinația dintre activitățile de marketing și publicitate, în următorii ani ne așteptăm la o creștere semnificativă a importanței unui account manager, precum și a venitului lor.




Dezvoltați-vă competențele în paralel cu dezvoltarea pieței. Sub influența progresului tehnologiei și a creșterii digitalizării afacerilor și comunicării, account managerii trebuie să se adapteze la noile condiții de muncă, să învețe tehnicile comerțului electronic (e-commerce) și să fie la curent cu noutățile din IT business și din publicitatea digitală.

Programul Advertising Account Manager vă pune la dispoziție cunoștințele necesare în afacerile contemporane și IT business prin intermediul unor profesori cu experiență care vă vor demonstra prin proiecte special concepute în acest scop cum să gândiți proactiv, să vă adaptați inovațiilor și să vă îmbunătățiți calitățile de advertising account manager.

Cum să vă faceți o carieră profitabilă 

Dacă sunteți deja angajat într-o agenție și vreți să avansați sau dacă nu vreți să mergeți la școală ani de zile și să învățați teorie peste teorie, BA Professional poate fi o alternativă. Aici, în doar 6 luni de zile, veți asimila cunoștințe esențiale, aplicabile în practică imediat după absolvire. 



La BA Professional, prin intermediul prelegerilor interactive, veți învăța fiecare segment de afaceri și vă veți îmbunătăți competențele de comunicare, carisma și rigurozitatea. Ca urmare, veți putea gestiona cu succes relațiile dintre companii și clienții lor, devenind astfel oglinda succesului corporațiilor profitabile.

Unde veți putea să lucrați?

Account managerii sunt persoane cheie în relațiile cu clienții, deci fiecare companie are nevoie de ei, iar în zilele noastre se numără printre cei mai căutați experți.

După ce vă perfecționați competențele în cadrul programului Advertising Account Manager, vă puteți angaja într-unul din următoarele medii:


  • agenții de publicitate
  • sectorul de marketing al unor diferite instituții și companii
  • agenții de consultanță
  • echipa de creație a unor diferite organizații

Indiferent că alegeți o companie pe care o veți reprezenta sau vă veți aplica cunoștințele lucrând pentru mai mulți clienți într-o agenție, un lucru este sigur - voi sunteți cei care asigurați în mod direct profitul companiei.

Având în vedere că dictați valoarea câștigului companiei, vă gestionați și propriile venituri, ceea ce, pe lângă dinamismul implicit al poziției de Advertising Account Manager, este unul dintre cele mai mari avantaje ale acestui job.

Top